news-background
news-background

اولین تیزر رسمی سریال لایو-اکشن Cowboy Bebop: آغاز ماجراجویی‌های فضایی جایزه‌بگیران

نت‌فلیکس در فاصله یک ماه مانده به پخش سریال لایو-اکشن «کابوی بیباپ» (Cowboy Bebop) از یک تیزر رسمی رونمایی کرد. در این تیزر جایزه‌بگیران داستان ماجراجویی خود را آغاز می‌کنند.

انیمه پربیننده «کابوی بیباپ» در مورد چهار شخصیت به نام‌های «اسپایک اسپیگل»، «جت بلک»، «فی ولنتاین» و «ردیکال اد» بود که جنایت‌کاران سراسر منظومه شمسی را به دام می‌انداختند و حتی گاهی دنیا را نجات می‌دادند.

در تیزر جدید، سه شخصیت اصلی داستان یعنی اسپایک با بازی «جان چون»، «جت بلک» با بازی «مصطفی شاکر»، و «فی ولنتاین» با بازی «دنیلا پینه‌دا» مأموریتی تازه آغاز می‌کنند. این تیزر به شکل منحصربه‌فردی تدوین شده و شخصیت‌ها را با استفاده از پنل‌ها و خطوطی به لوکیشن‌های گوناگون می‌برد. در یکی از صحنه‌ها حتی وعده رویارویی اسپایک با شخصیت شرور «ویشس» یا «تبهکار» با بازی «الکس هاسل» داده شد و به شکلی پایان پیدا کرد که بسیاری از قسمت‌ها انیمه به پایان می‌رسیدند: اعضای گروه به «کابوی بیباپ» بازگشته در حالی که هیچ جایزه‌ای به دست نیاورده‌اند.

«آندره نمک» سرپرست نویسندگان این مجموعه اخیراً در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» تأکید کرده است که سریال لایو-اکشن جدید یک اقتباس سرراست نیست و «چیزهایی» به انیمه اضافه می‌کند: «قول می‌دهم که انیمه اصلی را از هواداران متعصب نمی‌گیرم. وجود خودش را خواهد داشت. اما در مورد داستان‌هایی که ما روایت می‌کنیم هیجان‌زده‌ام. معتقدم که در تخطی نکردن از قوانین کلی از هر نظر عملکرد خیلی خوبی داشته‌ایم اما گوشه‌هایی دیگر از دنیایی را نشان داده‌ایم که از پیش خلق شده است.»

سریال لایو-اکشن «کابوی بیباپ» ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰) در قالب ۱۰ اپیزود پخش خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ مهر ۱۴۰۰ ۰۴:۲۱

خداروشکر این تپه هم فتح شد برید بعدی

نمایش اسپویل
۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۵۸

مسخره ترین اقتباسی که میشد از انیمه cowboy bebop درست کرد ارزش دیدن هم نداره

نمایش اسپویل