news-background
news-background

وسترن Rust اولین فیلم «جنسن اکلس» پس از یک دهه

«جنسن اکلس» ستاره سریال «فراطبیعی» (Supernatural) در فیلم وسترن «راست» (Rust) به «الک بالدوین» پیوست. در این فیلم به کارگردانی «جول سوزا» بازیگران دیگری چون «تراویس فیمل»، «بردی نون» و «فرانسیس فیشر» نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم بر اساس طرح داستانی بالدوین و «جول سوزا» که نویسنده و کارگردان پروژه خواهد بود ساخته خواهد شد.

داستان فیلم در مورد یک یاغی وسترن به نام «هارلند راست» با بازی بالدوین است که از زمانی که به خاطر دارد برای سرش جایزه تعیین شده. وقتی که نوه ۱۳ ساله‌اش لوکاس (نون) به جرم قتلی ناخواسته به اعدام محکوم می‌شود، راست به کانزاس سفر می‌کند تا او را از زندان آزاد کند. آن‌ها باید از چنگ «مارشال وود هلم» (اکلس) افسانه‌ای و «فنتون لنگ» جایزه‌بگیر (فیمل) بگریزند که دست از سرشان برنمی‌دارند.

اکلس که سریال پربیننده «فراطبیعی» را پس از چندین سال به پایان رسانده، به‌تازگی به فصل سوم سریال «پسران» (The Boys) آمازون ملحق شده است. آخرین فیلم بلند این بازیگر ۴۳ ساله «ولنتاین خونین من» (My Bloody Valentine) در سال ۲۰۰۹ بوده است. او در سال ۲۰۱۰ در انیمیشن «بتمن: پشت نقاب سرخ» (Batman: Under the Red Hood) صداپیشه بود و در فیلم «بازی‌های دوستانه» (Buddy Games) نقش کوتاهی بازی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید