news-background
news-background

افشاگری «اما کنی» در مورد همبازی‌اش «امی رسوم» در سریال Shameless: در حین فیلمبرداری روز همه را خراب می‌کرد

کنی می‌گوید: «گاهی پیش می‌آمد که به من... بهترین توصیه‌ها را نمی‌کرد.»

 

«اما کنی» می‌گوید فیلمبرداری سریال «بی‌شرم» (Shameless) شبکه شوتایم پس از جدایی «امی رسوم» به «فضایی مثبت‌تر» تبدیل شده است. کنی در مصاحبه با پادکست «کال هر ددی» فاش کرده است که رسوم در حین فیلمبرداری او را «بسیار مضطرب» می‌کرده است. رسوم در سال ۲۰۱۹ پس از ۹ فصل بازی در نقش «فایونا گلگر» از سریال جدا شد.

کنی ۲۲ ساله می‌گوید: «به یاد می‌آورم که پیش از جدایی‌اش، بعضی روزها به محل فیلمبرداری که می‌رفتم بسیار مضطرب می‌شدم از اینکه قرار بود در صحنه‌ای مقابل او بازی کنم چون اگر روز بدی می‌داشت، باعث می‌شد که همه روز بدی داشته باشند.»

کنی که در «بی‌شرم» نقش «دبی گلگر» را از ۱۰ سالگی بازی کرده جزئیات بیشتری در مورد رابطه‌اش با رسوم ۳۵ ساله به اشتراک گذاشته و می‌گوید: «هر دوی ما بسیار جوان بودیم، اما بدیهی است که من خیلی کم‌سن‌وسال‌تر بودم. گاهی پیش می‌آمد که تأثیر مثبتی روی ما بگذارد اما در مواقعی دیگر به من... آشکارا بهترین توصیه‌ها را نمی‌کرد.»

کنی در پاسخ به این پرسش که آیا حس کرده در سریال زیر سایه رسوم است یا نه می‌گوید: «این خصوصیت را بدون تردید حس کردم اما هیچ‌وقت نمی‌توانستم درکش کنم. من ۹ ساله بودم و او ۱۰ سال از من بزرگ‌تر بود، بنابراین فکر می‌کردم: «چرا یک رقابت عجیب وجود دارد در حالی که من نمی‌خواهم رقابت کنم؟» نمی‌دانم که آیا افراد دیگری باعث این وضع می‌شدند یا خودش، اما می‌دانم که مسببش من نبودم.»

کنی می‌گوید دیگر ارتباطی با رسوم ندارد و اضافه می‌کند: «امی را خیلی دوست دارم، مدت خیلی زیادی است که او را می‌شناسم. سال‌ها است که با هم حرف نزده‌ایم... اما اشکالی ندارد. خیلی دوستش دارم و امیدوارم که خوشبخت باشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ دی ۱۴۰۱ ۱۸:۱۳

حیف فیونا چان رفت

نمایش اسپویل
۲۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۳۹

حتی اگر این صحبت درست هم باشه سریال بدون امی رسوم رسما بی معنا شد!

نمایش اسپویل
۲۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۲۹

باورم نمیشه انگار کاراکترها دعواشون شده...چقدر شبیه خودشونن?

نمایش اسپویل
۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۷

????

نمایش اسپویل