news-background
news-background

تریلر رسمی انیمه Blade Runner: Black Lotus

ادالت سوییم و کرانچی‌رول تریلر جدیدی برای انیمه «بلید رانر: نیلوفر سیاه» (Blade Runner: Black Lotus) منتشر کردند. این تریلر که جزئیات بیشتری در مورد شخصیت‌ها و داستان فاش می‌کند، پنجشنبه گذشته در کامیک کان نیویورک رونمایی شده است.

تریلر خیابان‌های آشنای لس‌آنجلس را با تابلوهای نئون بزرگ و ماشین‌های پرنده فیوچریستی به تصویر می‌کشد که معمولاً از دنیای «بلید رانر» انتظار می‌رود. علاوه بر این، صدای «برایان کاکس» به گوش می‌رسد که به جای شخصیتی به نام «نیاندر والاس سینیور» صداپیشگی می‌کند. والاس سینیور پدر شخصیت «نیاندر والاس جونیور» است که در فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» (Blade Runner 2049) نقش آن را «جرد لتو» بازی کرد. شخصیت جونیور نیز در این انیمه حضور دارد و «وس بنتلی» به جای او صداپیشگی می‌کند.

این تریلر زندگی عجیب و استعدادهای غیرمعمول «ال» رپلیکانت یا انسان‌های ساختگی را نشان می‌دهد که «جسیکا هنویک» بازیگر فیلم «ماتریکس: رستاخیزها» (Matrix: Resurrections) به جای او صداپیشگی کرده است. «ال» برای هدف ویژه‌ای ساخته شده و در تریلر لحظه‌ای مشهود است که او سوگند می‌خورد «همه‌شان را می‌کشم»، هرچند در حال حاضر دشمن او نامعلوم است.

انیمه «بلید رانر: نیلوفر سیاه» در قالب ۱۳ قسمت ساخته شده و «شینجی آراماکی» و «کنجی کامیاما» آن را کارگردانی کرده‌اند. «شینیچیرو واتانابه» کارگردان انیمه «کابوی بیباپ» (Cowboy Bebop) مشاور هنری این پروژه بوده‌اند.

«بلید رانر: نیلوفر سیاه» ۱۳ نوامبر (۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰) همزمان از دو شبکه ادالت سوییم و کرانچی‌رول پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید