news-background
news-background

همکاری «جیک جیلنهال» با کارگردان Extraction در فیلم Prophet؛ توصیه‌های «تام هالند» به جیلنهال در حین فیلمبرداری Far From Home

«سم هارگریو» با جیلنهال در فیلمی به نام «پرافت» همکاری می‌کند.

 

«سم هارگریو» کارگردان «آزادسازی» (Extraction) از کتاب کامیک «پرافت» (Prophet) نوشته «راب لایفلد» فیلمی با بازی «جیک جیلنهال» می‌سازد.

جیلنهال نقش «جان پرافت» را بازی خواهد کرد، مردی که در انتهای جنگ جهانی دوم توسط آلمان‌ها هدف آزمایش‌های علمی قرار گرفته تا قدرت‌های ابرانسانی به دست آورد. هارگریو کارگردان فیلم بر اساس کتاب‌های کامیک «راب لایفلد» خواهد بود. «مارک گاگنهایم» که شهرتش را مدیون سریال‌های شبکه CW است، فیلمنامه این اقتباس را می‌نویسد.

«جان پرافت» داوطلبانه در آزمایش‌های آلمان‌ها مشارکت کرده تا از این راه بتواند خانواده‌اش را تأمین کند. پس از آنکه یک بمباران او را به مدت ۲۰ سال زنده دفن می‌کند، در سال ۱۹۶۵ به هوش می‌آید و می‌بیند که دنیا دگرگون شده و مأموران KGB در تعقیب او هستند.

جیلنهال با «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) در سال ۲۰۱۹ ژانر ابرقهرمانی را تجربه کرده بود. این بازیگر که اخیراً در فیلم «گناهکار» (The Guilty) نت‌فلیکس به کارگردانی «آنتوان فوکوا» دیده شده به تازگی در مصاحبه با «هاوارد استرن» گفته است که در اولین روز بازی در «دور از خانه» جملاتش را فراموش کرده است.

جیلنهال به استرن می‌گوید: «دشوار است رفیق. بازیگری دشوار است. همه‌اش. آن دنیا عظیم است. و در آن حالت به آن دنیا ملحق شدم، به قطاری که در حال حرکت بود. معمولاً خیلی زود [در محل فیلمبرداری] حاضر می‌شوم و ته و توی قضیه را درمی‌آورم.»

جیلنهال فیلم «دور از خانه» را «هنری به کلی متفاوت» می‌خواند و می‌گوید در اولین روز فیلمبرداری دچار اضطراب شده و خودش و بازیگران دیگر را شگفت‌زده کرده است: «وحشت کرده بودم. صحنه‌ای با [ساموئل ال.] جکسون و تام [هالند] بود... گروهی از بازیگران در آن صحنه بودند. و به یاد می‌آورم که جملاتم را فراموش کرده بودم.»

جیلنهال اضافه می‌کند: «سراغ «تام هالند» رفتم و گفتم: «رفیق کمکی برسان.» گفت: «اشکالی ندارد رفیق. آرام باش.» در موقعیت‌های زیادی جای من را گرفت. و سرانجام آرام شدم. فشار زیادی به خودم وارد کردم چون عاشق آن دنیا بودم. باید توضیح می‌دادم: «ببینید دوستان، من به تازگی در یک نمایش برادوی یک-نفره و یک ساعت و نیمه روی صحنه رفته‌ام، بنابراین مشکلی پیش نمی‌آید. خواهش می‌کنم باور کنید.»

فیلم «ناگهان» (Suddenly) با بازی جیلنهال نامزد اسکار و «ونسا کربی»، «آمبولانس» (Ambulance) «مایکل بی»، «جستجوی درخت مادر» (Finding The Mother Tree) با همکاری «ایمی آدامز»، «مدیریت نبرد» (Combat Control) در مورد «جان چپمن» دریافت‌کننده‌ «مدال افتخار» به کارگردانی «سم هارگریو»، و مینی‌سریالی به نام «پسر» (The Son) برای شبکه اچ‌بی‌او با همکاری «دین ویلنوو» از جمله پروژه‌های آینده جیلنهال خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ مهر ۱۴۰۰ ۲۰:۲۸

چقد این بشر خوبه ?

نمایش اسپویل