news-background
news-background

«الن پومپئو» فاش کرد: با «دنزل واشینگتن» در حین فیلمبرداری سریال Grey’s Anatomy درگیر شدم

پومپئو علی‌رغم این تنش، همکاری با واشینگتن را «یک تجربه شگفت‌انگیز» می‌خواند.

«دنزل واشینگتن» علاوه بر کارگردانی فیلم‌هایی چون «حصارها» (Fences) سابقه کارگردانی یکی از قسمت‌های سریال درام پزشکی «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy) شبکه ای‌بی‌سی را نیز دارد اما این قسمت تنها برنامه تلویزیونی کارنامه او به عنوان کارگردان است. واشینگتن یکی از قسمت‌های فصل دوازدهم سریال تحت عنوان «صدای سکوت» (The Sound of Silence) را کارگردانی کرده است.

«الن پومپئو» بازیگر نقش اول «آناتومی گری» به‌تازگی در پادکستش (Tell Me with Ellen Pompeo) با حضور «پاتریک دمپسی» فاش کرده است که در حین فیلمبرداری پس از آنکه فیلمنامه را نادیده گرفته با واشینگتن مشاجره کرده است.

پومپئو می‌گوید: «می‌گفتم: «وقتی عذرخواهی می‌کنی به من نگاه کن. به من نگاه کن.» اما این در فیلمنامه وجود نداشت. بعد دنزل به من پیله کرد. می‌گفت: «کارگردان منم. به او نگو چه کار کند.» به او جواب دادم: «گوش کن حرامزاده، این سریال خودم است. این صحنه من است. به چه کسی دستور می‌دهی؟»»

پومپئو می‌گوید جز این اتفاق هیچ تنش دیگری به وجود نیامده و اضافه می‌کند که برای واشینگتن به عنوان بازیگر و کارگردان کمال احترام را قائل است. این بازیگر تأکید می‌کند که علی‌رغم این مشاجره هیچ کدورتی میان آن‌ها وجود ندارد.

پومپئو اضافه می‌کند:‌ «بدون درگیری پیش نرفت، اما بازیگری همین است. پرشور و آتشین‌مزاج و اینجاست که جادو خلق می‌شود، اینجاست که اثر خوب به وجود می‌آید. بنابراین تجربه شگفت‌انگیزی بود، واقعاً شگفت‌انگیز بود.»

واشینگتن پیش از آن قسمت از سریال دو فیلم «آنتوان فیشر» (Antwone Fisher) و «مذاکره‌کنندگان بزرگ» (The Great Debaters) را کارگردانی کرده بود و پس از آن با «حصارها» به فیلمسازی بازگشت. این اقتباس آخر چهار نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد را بازی واشینگتن به ارمغان آورد و «وایولا دیویس» با آن برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

فیلم بعدی واشینگتن در مقام کارگردان «ژورنالی برای جوردن» (A Journal for Jordan) با بازی «مایکل بی. جوردن است. این فیلم اقتباسی است از کتابی به همین نام در مورد یک سرباز آمریکایی که سونی آن را ۱۰ دسامبر عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید