news-background
news-background

اولین تیزر فصل چهارم و پایانی سریال Ozark

 

از پخش فصل سوم سریال جنایی «اوزارک» (Ozark) نت‌فلیکس بیش از ۱۸ ماه می‌گذرد، اما اولین تیزر از فصل چهارم و پایانی این مجموعه دقایقی قبل در رویداد TUDUM رونمایی شده است.

نت‌فلیکس تابستان سال گذشته اعلام کرد که «اوزارک» برای فصل چهارم و پایانی بازخواهد گشت و در قالب ۱۴ اپیزود ساخته خواهد شد. آخرین فصل این سریال همچون درام‌های «برکینگ بد» و «مد من» در دو بخش روی ایر خواهد رفت.

«جیسون بیتمن» یکی از ستارگان و تهیه‌کنندگان سریال در مورد فصل آینده گفته بود: «یک فصل طولانی‌تر از معمول به معنای مشکلات بزرگ‌تر از معمول برای خانواده‌ی برد است. خوشحالم که به شکل‌(های) هیجان‌انگیز به پایان می‌رسد.»

فصل سوم «اوزارک» بهترین نقدهای تاریخ چند ساله‌اش را دریافت کرد. همزمان با پخش این فصل از سریال، بیتمن به هواداران هشدار داده بود که «اوزارک» به انتهای راه نزدیک می‌شود. او در آن زمان گفت که از ابتدا «سه فصل، چهار فصل، پنج فصل، یا چیزی در این حدود» در ذهن داشته است.

در فصل سوم، مارتی با بازی «جیسون بیتمن» و وندی با بازی «لورا لینی» سعی می‌کنند کازینو را گسترش دهند. علاوه بر لینی و بیتمن، در فصل سوم «جولیا گارنر» برنده امی، «جنت مک‌تیر»، «تام پلفری»، «سوفیا هابلیتز»، «اسکایلر گیرتنر»، «چارلی تاهان» و «جسیکا فرانسیس دوکس» به ایفای نقش پرداختند. «ورونیکا فالکن»، «الی استروکر»، و «بروس دیویسون» دیگر بازیگران فصل چهارن خواهند بود.

«کریس ماندی» به عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده با فصل چهارم بازخواهد گشت. بیتمن و لینی به همراه «پاتریک مارکی» و «جان شیبان» از جمله دیگر تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید