news-background
news-background

تریلر Passing: تسا تامپسون و روث نگا در درام تاریخی نت‌فلیکس به کارگردانی ربکا هال

فیلم «گذر» که در جشنواره ساندنس اکران شده ممکن است به مدعی کسب اسکار تبدیل شود.

 

منتقدین در جشنواره ساندنس «گذر» (Passing) اولین فیلم بلند «ربکا هال» را به گرمی ستودند و تحسین کردند. هال این فیلم را از رمانی به همین نام نوشته «نلا لارسن» اقتباس کرده و «تسا تامپسون» را در مقابل «روث نگا» نامزد اسکار قرار داده است.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: ««گذر» داستانی در مورد دو زن سیاه‌پوست، آیرین ردفیلد (تسا تامپسون) و کلر کندری (روث نگا) روایت می‌کند که اواخر دهه ۱۹۲۰ نیویورک در اوج نهضت «رنسانس هارلم» نیویورک اجازه «گذر» داشتند اما تصمیم گرفتند که در طرف دیگر مرزبندی‌ها بر اساس رنگ پوست حرکت کنند. وقتی در یک بعد از ظهر تابستانی دو دوست دوران کودکی را به هم می‌رساند، آیرین با بی‌میلی کلر را به خانه‌اش دعوت می‌کند و او را به همسر و خانواده‌اش معرفی و به زودی به حلقه اجتماعی بزرگ‌تری روانه‌اش می‌کند. با عمیق‌تر شدن روابط آن‌ها، آیرین زندگی یکنواخت خود را به واسطه کلر دگرگون می‌بیند.»

دیگر بازیگران فیلم در کنار نگا و تامپسون، آندره هالند، بیل کمپ، آنتوانت کرو-لگسی، و الکساندر اسکاشگورد خواهند بود. ادوارد گراو که «یک مرد مجرد» (A Single Man) را فیلمبرداری کرده در این فیلم با هال همکاری کرده است.

نت‌فلیکس «گذر» را ۲۷ اکتبر در سالن‌های سینما اکران می‌کند و سپس از ۱۰ نوامبر در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید