news-background
news-background

تریلر فیلم Worst Person in the World: یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های کن ۲۰۲۱

تریلر یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های اکران شده در جشنواره کن امسال منتشر شد. «بدترین آدم دنیا» (The Worst Person in the World) سومین فیلم «یواخیم تری‌یر» در سه‌گانه «اوسلو» است که در جشنواره کن جایزه بهترین بازیگر زن را برای «رناته راینسوه» به ارمغان آورد.

داستان «بدترین آدم دنیا» در مورد یک جوان و زیرک نروژی با بازی «رناته راینسوه» است که در اواخر دهه سوم زندگی‌اش است و در فیلم رمانتیک تری‌یر به دنبال یافتن پرسش‌های هستی‌شناسانه خود است. «بدترین آدم دنیا» یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های جشنواره کن بود و از «راتن تومیتوز» امتیاز کامل ۱۰۰ درصد دریافت کرد.

استودیوی که این فیلم را در آمریکا پخش می‌کند این فیلم را «یک درامدی مدرن در مورد جستجوی عشق و معنا در اسلوی معاصر» توصیف کرده است. «بدترین آدم دنیان چهار سال از زندگی جولی با بازی راینسوه و تقلای او برای یافتن مسیر شغلی و عشق را به تصویر می‌کشد. «بدترین آدم دنیا» که یکی از مدعیان کسب اسکار است در جشنواره فیلم نیویورک هم اکران خواهد شد. نئون فیلم برنده اسکار «انگل» (Parasite) را در آمریکا پخش کرد و بر روی «تیتان» (Titane) برنده نخل طلا به کارگردانی «ژولیا دوکورنو» و «مموریا» (Memoria) سرمایه‌گذاری کرده است.

«بدترین آدم دنیا» ۵ اکتبر ۲۰۲۱ در آمریکا اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید