news-background
news-background

اولین تریلر Finch: فیلم علمی-تخیلی و پسا-آخرالزمانی «تام هنکس» و کارگردان Game of Thrones

«میگل ساپوچنیک» فیلم «فینچ» را کارگردانی کرده است.

 

اپل تی‌وی+ از اولین تریلر رسمی فیلم علمی-تخیلی و پسا-آخرالزمانی «فینچ» (Finch) رونمایی کرد. «تام هنکس» در این فیلم نقش یک مهندس رباتیک و یکی از چند بازمانده رویدادی را بازی می‌کند که به انقراض نسل بشر انجامیده و دنیا را به سرزمینی متروک بدل ساخته. این فیلم علمی-تخیلی که پیش‌تر با نام «بایوس» (Bios) شناخته می‌شد، در فصل اهدای جوایز آینده از راه می‌رسد. کارگردانی «فینچ» به «میگل ساپوچنیک» سپرده شده که سابقه کارگردانی اپیزودهایی از سریال‌ فانتزی و بلاک‌باستر «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) را دارد.

یونیورسال قرار بود «فینچ» را اکتبر سال ۲۰۲۰ در سالن‌های سینما اکران کند اما با به تأخیر افتادن اکران فیلم طی چند مرحله، امتیاز پخش آن به اپل واگذار شد. «کیلب لاندری جونز» دیگر بازیگر این فیلم است.

«فینچ» پس از «گری‌هوند» (Greyhound) سونی پیکچرز، دومین فیلم پرخرج هنکس است که از اپل تی‌وی+ پخش می‌شود. «گری‌هوند» در این شبکه پربیننده شد و نامزدی اسکار را کسب کرد. هنکس یکی از تهیه‌کنندگان سریال «اربابان آسمان» (Masters of the Air) اپل تی‌وی+ و امبلین نیز خواهد بود. تولید این مینی‌سریال که دنباله‌ای برای «گروه برادران» (Band of Brothers) است با کارگردانی «کری فوکوناکا» در بریتانیا در حال فیلمبرداری است.

ماه گذشته گزارش شد که هنکس در فیلم بدون عنوان جدید «وس اندرسون» که در اسپانیا فیلمبرداری خواهد شد نقش‌آفرینی خواهد کرد.

«فینچ» ۵ نوامبر از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید