news-background
news-background

فیلم Malignant «جیمز وان» تا ۵۳ درصد کمتر از Conjuring 3 در HBO Max بیننده داشته است

در چند ماه گذشته، هرگاه فیلمی از استودیوی برادران وارنر در گیشه به فروش بالایی می‌رسید، در سرویس استرمینگ برادران وارنر یعنی اچ‌بی‌او مکس هم پربیننده می‌شد. فیلم ترسناک «بدخواه» (Malignant) «جیمز وان» که آخر هفته گذشته از مخاطبین نمره ضعیف C «سینمااسکور» دریافت کرد و در افتتاحیه ۵.۵۷ میلیون دلار فروخت، در اچ‌بی‌او مکس ۷۵۳ هزار خانوار بیننده داشته است.

«سامبا تی‌وی» گزارش داده است که آمار بینندگان این فیلم تا ۵۳ درصد پایین‌تر از «احضار: شیطان وادارم کرد» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) به تهیه‌کنندگی وان بوده که در ماه ژوئن به افتتاحیه ۲۴.۱ میلیون دلاری رسید و ۱.۶ میلیون خانوار بیننده در اچ‌بی‌او مکس داشت. آن فیلم پس از ۱۷ روز به رکورد ۳ میلیون خانوار بیننده رسید و ششمین فیلم پربیننده برادران وارنر بود که همزمان با اکران در سالن‌های سینما از این شبکه پخش می‌شد. «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) در حال حاضر پربیننده‌ترین فیلم این شبکه با ۵.۵ میلیون خانوار بیننده آمریکایی بوده است.

«بدخواه» که مانند «مورتال کامبت» رده سنی بزرگسال (R) دارد، از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۶ درصد دریافت کرده اما گروهی مخاطبین از پایان‌بندی‌اش رضایت نداشته‌اند. «آنابل والیس» در این فیلم نقش شخصیتی به نام مدیسون را بازی می‌کند که قتل‌هایی وحشتناک را به شکل الهاماتی باورنکردنی می‌بیند اما عذاب او صدچندان می‌شود وقتی که کشف می‌کند این رؤیاها واقعیت دارند.

بنابر گزارش «سامبا تی‌وی»، فیلم «بدخواه» دارای بیش از ۹ درصد مخاطب آفریقایی تبار، ۲۵ درصد لاتین تبار و ۶ درصد زن بوده و در مناطقی چون پورتلند و ساکرامنتو و فینیکس پربیننده‌تر بوده است. این در حالی است که «احضار» سوم دارای ۱۹ درصد مخاطب آفریقایی تبار و ۴۱ درصد لاتین تبار بود.

«بدخواه» در فهرست «سامبا تی‌وی» بالاتر از موزیکال «در ارتفاعات» (In the Heights) وارنرها قرار گرفته که در سالن‌های سینمای آمریکای شمالی ۱۱.۵ میلیون دلار فروخت و ۶۹۳ هزار خانوار بیننده در هفته اول داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید