زمان مطالعه: ۲ دقیقه
اولین تریلر سریال Hawkeye مارول منتشر شد
اولین تریلر رسمی سریال «شاهینچشم» (Hawkeye) مارول و دیزنی+ طبق اعلام «جرمی رنر» در شبکههای اجتماعی رونمایی شد. رنر یکشنبه شب این هفته در صفحه اینستاگرامش عرضه این تریلر در روز دوشنبه را تأیید کرده بود. این بازیگر حتی وعده داد که بخشی از داستان سریال در ایام کریسمس میگذرد.
داستان «شاهینچشم» حول رابطهی کلینت و کیت میچرخد و انتظار میرود در پایان کیت به عنوان «شاهینچشم» جدید معرفی شود. «هیلی استاینفلد» در نقش «کیت بیشاپ»، «ورا فارمیگا»، «تونی دالتون» در نقش «جک دوکین»، «فلورنس پیو»، «فرا فی» در نقش شخصیت شروری به نام «کازی» یا «دلقک» (Clown)، «آلاکوا کاکس» در نقش «مایا لوپز» و «زن مکککلارنان» در نقش «ویلیام لوپز» دیگر بازیگران «شاهینچشم» خواهند بود. فارمیگا نقش «النور بیشاپ» مادر «کیت بیشاپ» را بازی میکند و پیو در نقش «یلنا بلووا» ظاهر خواهد شد. پیو در فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) نیز همین نقش را در کنار «اسکارلت جوهانسون» بازی کرده است.
«هیلی استاینفلد» در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» میگوید: «اولین باری که من و جرمی در کنار هم نشستیم، در اتاق نویسندگان بودیم و گروهی از نویسندگان کتابهای کامیک ما را احاطه کرده بودند. با خود گفتم: «وای خدای من، واقعی است. دارد اتفاق میافتد.»»
بهار گذشته «ورایتی» گزارش داده بود که دیزنی+ سریال اسپینآف «اکو» (Echo) را برای «شاهینچشم» میسازد. «اکو» یک شخصیت بومی آمریکایی ناشنوا است و نقش آن را «آلاکوا کاکس» بازی میکند. «ایتان کوئن» و «امیلی کوئن» به عنوان نویسنده و تهیهکنندگان اجرایی به این پروژه ملحق شدهاند.
سریال «شاهینچشم» چهارشنبه ۲۴ نوامبر (۳ آذر ماه ۱۴۰۰) از دیزنی+ پخش خواهد شد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید