news-background
news-background

آغاز مذاکرات «کریستفر نولان» با استودیوها برای فیلمی با موضوع بمب اتم در سال‌های جنگ جهانی دوم؛ «کیلین مورفی» یکی از بازیگران احتمالی

«کریستفر نولان» آماده می‌شود تا فیلم دیگری در سال‌های جنگ جهانی دوم بسازد. این فیلم بر سرگذشت «جی. رابرت اوپنهایمر» در توسعه بمب اتم تمرکز می‌کند. نکته کلیدی در مورد این پروژه این است که نولان برای تولید و پخش این فیلم پس از سال‌ها با استودیویی به جز برادران وارنر وارد مذاکره شده است.

علت اصلی گرایش نولان به استودیوهای دیگر پخش همزمان فیلم‌های وارنرها از اچ‌بی‌او مکس همزمان با سالن‌های سینما ذکر شده که با اصول کارگردان سازگاری نداشت. نولان یکی از فیلمسازانی است که خود را متعهد به اکران فیلم‌هایش در سالن‌های سینما می‌داند.

برادران وارنر در مورد «تنت» (Tenet) به توصیه‌های کارگردان گوش داد و در حین پاندمی فیلم را روی پرده برد. این فیلم ۳۶۳ میلیون دلار فروخت و یکی از اولین عناوینی بود که به صورت گسترده در حین پاندمی اکران می‌شد. نولان و همسر تهیه‌کننده‌اش «اما توماس» قراردادی رسمی با وارنرها ندارد اما مانند «کلینت ایست‌وود» تمایل داشتند فیلم‌هایشان را برای این استودیو تولید کنند. این همکاری به فروش‌های میلیارد دلاری در سراسر دنیا انجامید.

در مورد بازیگران فیلم جزئیات زیادی درز نکرده اما «ددلاین» گزارش می‌دهد که «کیلین مورفی» ستاره سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) یکی از گزینه‌های احتمالی است. این بازیگر در فیلم‌های «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight)، «تلقین» (Inception) و «دانکرک» (Dunkirk) با نولان همکاری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید