news-background
news-background

دیزنی برای دنباله Jungle Cruise «امیلی بلانت» و «دووین جانسون» را برمی‌گرداند

«گردش در جنگل» آخر هفته گذشته از فروش داخلی ۱۰۰ میلیون دلاری عبور کرد.

 

دیزنی برای تولید دنباله «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) چراغ سبز نشان داد. این فیلم ماجراجویانه با بازی «امیلی بلانت» و «دووین جانسون» آخر هفته گذشته از فروش ۱۰۰ میلیون دلاری در بازارهای داخلی گذر کرده است. داستان فیلم از شهر بازی معروف دیزنی الهام گرفته شده و جانسون در آن نقش قایقرانی را بازی می‌کند که به همراه یک گردشگر با بازی بلانت همسفر شده است.

انتظار می‌رود «ژاومه کویت-سرا» کارگردان قسمت اول برای کارگردانی دنباله بازگردد. «مایکل گرین» که یکی از نویسندگان قسمت اول فیلم بود برای نگارش فیلمنامه قسمت دوم به پروژه اضافه خواهد شد. در قسمت اول علاوه بر جانسون و بلانت، «جسی پلمانز»، «جک وایت‌هال»، «پل جیاماتی»، و «ادگار رامیرز» هم در فیلم نقش‌آفرینی کردند.

«گردش در جنگل» ۳۰ ژوئیه افتتاح شد و بیش از ۳۵ میلیون دلار در بازارهای داخلی و بیش از ۳۰ میلیون دلار در بازارهای جهانی در هفته اول فروخت. فروش داخلی این فیلم در حال حاضر به ۱۰۰.۱ میلیون دلار و فروش جهانی آن به ۱۸۷ میلیون دلار رسیده است. این عنوان از مخاطبین «سینمااسکور» نمره A- و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۲ درصد دریافت کرد. مراحل پیش-تولید «گردش در جنگل» از ۱۵ سال قبل آغاز شده بود و سال گذشته سرانجام به سینما راه پیدا کرد.

کویت-سرا به تازگی فیلمبرداری «بلک آدام» (Black Adam) را برای دی‌سی و نیولاین به پایان رسانده و با جانسون همکاری کرده است. پروژه بعدی گرین نیز «مرگ روی نیل» (Death on Nile) برای فاکس و دیزنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید