news-background
news-background

تریلر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شد

سونی سرانجام تریلر رسمی فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

هالند در مصاحبه با «دن آو گیک» می‌گوید فیلمبرداری بعضی از صحنه‌های «تماس با خانه‌» نزدیک به یک ماه زمان برده است: «فیلم به‌شدت بلندپروازانه است، و من خوشحالم که می‌توانم بگویم با موفقیت انجامش داده‌ایم. صحنه‌ی مبارزه‌ای را دیدیم که چند هفته قبل فیلمبرداری‌اش کرده بودیم، و باید بگویم که صحنه‌ی مبارزه‌ای چون این را هرگز در دنیای سینمایی مارول ندیده بودم.»

او در مصاحبه دیگری با «یاهو» در مورد صحنه‌های اکشن فیلم اضافه می‌کند: «نسخه‌ای از یک صحنه‌ی مبارزه در فیلم را سه یا چهار روز قبل دیدم که حدود یک ماه در حال فیلمبرداری‌اش بودیم، و می‌توان گفت که به راحتی تحسین‌برانگیزترین صحنه‌ی مبارزه‌ای است که در یک فیلم ابرقهرمانی دیده‌ام. هوش از سرم پراند.»

در طول ماه‌های اخیر شایعه‌ی بازی «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» در نقش «پیتر پارکر»های قبلی شنیده شد، اما هالند در مصاحبه‌ای این ادعا را تکذیب کرد اما گفت که ممکن است استودیوی سونی او را از برنامه‌هایش آگاه نکرده باشد. «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با بازی هالند، زندیا، «ماریسا تومی»، «جیکوب باتالون» و «تونی ریولوری» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۲۳

قشنگ معلوم بود سلاطین توبی و اندرو هم هستن :))))))))

نمایش اسپویل
۲ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲

عجب چیز خفنی بود

نمایش اسپویل