news-background
news-background

ادای احترام فیلم Shang-Chi به «جکی چان» هوادران این رزمی‌کار را به وجد آورد

هواداران «جکی چان» شنبه این هفته شبکه اجتماعی توییتر را به لرزه درآوردند وقتی که یکی از صحنه‌های مبارزه دیدنی فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) مارول را ستایش می‌کردند. این صحنه به نظر از «جکی چان» الهام گرفته شده است.

ستاره «ساعت شلوغی» (Rush Hour) با انتشار کلیپ جدیدی از «شانگ-چی» در روز جمعه در توییتر ترند شد. در این ویدیو، «سیمو لیو» با حرکاتی هنرمدانه آدم-بدها را در یک اتوبوس از سر راه خود برمی‌دارد.

در یکی از لحظات کلیپ، «شانگ-چی» از لباس خود به عنوان ابزاری برای مبارزه استفاده می‌کنند، اقدامی که چا در فیلم «جنجال در برانکس» (Rumble in the Bronx) شخصیت «ما هون کئونگ» با بازی چان عیناً انجام داده بود. این لحظه در ابتدای فیلم چان که در سال ۱۹۹۵ عرضه شد به چشم می‌خورد وقتی که گروهی از اوباش به یک سوپرمارکت در برانکس با مدیریت عموی کئونگ حمله کرده‌اند. چان در صحنه‌های مبارزه‌اش از اشیای پیرامون خود استفاده می‌کند.

ادای احترام «شانگ-چی» به «جکی چان» دور از انتظار نیست چرا که «اندی چنگ» طراح مبارزات فیلم در چندین فیلم از جمله «ساعت شلوغی» اول و دوم، «ظهر شانگهای» (Shanghai Noon) و «آقای نازنین» (Mr. Nice Guy) با چان به عنوان بدلکار همکاری کرده است.

این فیلم بیشتر به دلیل سکانس‌های اکشن‌اش با تمرکز بر هنرهای رزمی ستایش شده، اما بسیاری از منتقدین و اصحاب رسانه روی نشاط‌بخش بودن فیلم جدید «دنیای سینمایی مارول»‌ اتفاق نظر دارند. «وندی لی شانی» می‌نویسد: ««شانگ-چی و افسانه ده حلقه» یک پدیده سینمایی است. هر صحنه اکشن یا مبارزه‌اش بهتر از قبلی است. سیمو لیو کاملاً نقش این ابرقهرمان را از آن خود کرده. تصاویر شفگت‌انگیزند. ساوندترک خیلی جذاب است. بهتر است روی پرده‌های سینما ببینید.»

«آکوافینا»، «تونی لیونگ»، «میشل یو»، و «رانی چی‌ینگ» دیگر بازیگران «شانگ-چی» خواهند بود. «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» ۳ سپتامبر تنها در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

     

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۰۲

کاش یه کمئو هم داشته باشه

نمایش اسپویل
۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۳۵

انسانیت و مهربانی چان همراه با طنزش دیگه وجود نداره . غیر از اینکه برای خودش اعجوبه ای بود ، دوست داشتنی هم بود .

نمایش اسپویل