news-background
news-background

حمایت «بیل مار» از «مت دیمون» در مقابل «پاسبانان جنبش بیداری»: «یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مردان هالیوود است»

«بیل مار» در اپیزود اخیر برنامه «بی‌درنگ با بیل مار» (Real Time With Bill Maher) اچ‌بی‌او از «مت دیمون» حمایت کرد که در هفته‌های گذشته هدف انتقادات «فرهنگ بیداری» قرار گرفته بود.

«مت دیمون» می‌گوید از چند ماه قبل به درخواست دخترش تصمیم گرفته از یک واژه رکیک برای توصیف هم‌جنس‌گرایان استفاده نکند. این بازیگر ۵۰ ساله که به تازگی در فیلم «استیل‌واتر» (Stillwater) ظاهر شده در مصاحبه جدیدی فاش می‌کند که تنها چند ماه است که دیگر از آن واژه رکیک ضد-هم‌جنس‌گرایانه استفاده نمی‌کند. دیمون به «ساندی تایمز» می‌گوید دخترش به دلیل به کار بردن این اصطلاح توهین‌آمیز اعتراض و «میز را ترک» کرده است: «به او گفتم: «دست بردار، یک شوخی است! این حرف را در فیلم «وابسته به تو» (Stuck on You) هم زده‌ام!»

مجری «بی‌درنگ» در واکنش به انتقادات گسترده از «مت دیمون» به دنبال این اظهارات می‌گوید: «بسیار خوب، او خیلی دیر به مهمانی رسیده. یا می‌توانیم به او بگوییم: «خوش‌آمدی، خوشحالیم که بالأخره موفق شدی.» یا بگوییم: «تو دیرتر از من آمدی. پس بمیر.» مار بازیگر فیلم «استیل‌واتر» را «یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مردان هالیوود» می‌خواند.

مار با انتقاد از نشریاتی که دیمون را «فردی وحشتناک» خواندند اضافه می‌کند: «افراد بیش از حد زیادی در این مملکت وجود دارند که محرک آن‌ها نه آنچه واقعاً باور دارند، بلکه لایک‌ها و ری‌توییت‌های توییتر است. اسمش تزویر است. مت دیمون انسان وحشتناکی نیست، فقط بی‌ملاحظه است. او مؤسسه خیریه آب پاک را دارد و برای هایتی غذا می‌فرستد. شما چه کرده‌ای، نویسنده فاکس؟ با این حال، او همیشه از سوی پاسبانان جنبش بیداری بازخواست می‌شود.»

مار در بخش دیگری از برنامه در مورد تصرف افغانستان توسط طالبان می‌گوید: «وحشتناک است. بیست سال در آن کشور بودیم. هیچ نتیجه‌ای نداشته. یعنی از زمانی که «شان هنیتی» [مجری فاکس نیوز] به دبیرستان می‌رفت.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید