زمان مطالعه: ۲ دقیقه
تریلر فصل سوم سریال What We Do In The Shadows: بازگشت خونآشامهای استتن آیلند
شبکه FX از اولین تریلر فصل سوم سریال «در تاریکی چه میکنیم» (What We Do In The Shadows) رونمایی کرد. این فصل پس از وقفهای طولانیتر از معمول به دلیل مشکلات ناشی از پاندمی، در ماه سپتامبر پخش خواهد شد. این شبکه سفارش ساخت فصل سوم سریال را پیش از پخش اپیزود پایانی فصل دوم صادر کرده بود. به همین ترتیب، سفارش ساخت فصل چهارم پیش از آغاز پخش فصل سوم صادر شده است.
این سریال ماکیومنتری براساس فیلمی به همین نام ساختهی «تایکا وایتیتی» و «جیمین کلمنت» تولید شد و «مت بری»، «کیوان نوواک»، «ناتازیا دیمتریو»، و «مارک گویلن» در آن ایفای نقش کردند. داستان در مورد گروهی از خونآشامهاست که صدها سال است در نیویورک زندگی میکنند. در فصل دوم «مارک همیل» ستاره «جنگ ستارگان» حضور کوتاهی در نقش یک خونآشام داشت. وایتیتی و کلمنت از تهیهکنندگان اجرایی سریال بودهاند.
شبکه FX میگوید آمار بینندگان فصل دوم با میانگین ۳.۲ میلیونی در پلتفرمهای دیجیتال از جمله هولو تا قسمت ششم، بیست و پنج درصد نسبت به فصل اول رشد داشته است. فصل سوم همچون دو فصل پیشین در قالب ده اپیزود ساخته شده است. دو اپیزود ابتدایی این فصل ۲ سپتامبر از FX پخش خواهند شد و قسمتهای بعدی به صورت هفتگی منتشر خواهند شد.
نسخه سینمایی «آنچه در تاریکی انجام میدهیم» که زندگی گروهی از خونآشامان در ولینگتون، نیوزلند را روایت میکرد، در سال ۲۰۱۴ با بودجه ۱.۶ میلیون دلاری به تولید رسید و ۶.۹ میلیون دلار فروخت. «ویگو»، «دیکون»، و «ولادیسلاو» سه خونآشام قصه فیلم، با مصائب و مشکلات زندگی زمینی مانند پرداخت اجاره و ورود به کلوبهای شبانه دست به گریبان بودند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
mm.98.86
mm.98.86
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۵۰
چرا تریلر باز نمیشه ؟
Chrisqodds
Chrisqodds
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۰۰
تست شد، مشکلی نداشت دوست عزیز.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
hamedmarshall
hamedmarshall
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۱۵
خیلی خوبه این سریال
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ