news-background
news-background

«اما استون» رسماً برای 2 Cruella قرارداد بست

استون برای بازی در «کروئلا» دستمزدش را نیز دریافت کرده است.

 

وقتی «اسکارلت جوهانسن» از دیزنی به دلیل انتشار «بیوه سیاه» (Black Widow) در دیزنی+ شکایت کرد، گزارش شد که «اما استون» نیز ممکن است به این بازیگر بپیوندد و از استودیویی که «کروئلا» (Cruella) را همزمان با اکران در سالن‌های سینما از پلتفرم دیجیتال دیزنی+ با قیمت ۳۰ دلار پخش کرده بود شکایت کند. اما «ددلاین» اخیراً گزارش داده است که استون قراردادش برای دنباله «کروئلا» را نهایی کرده است.

این قرارداد نشان می‌دهد که استون شاید تمایلی به شکایت ندارد و سبب خواهد شد که دیزنی نفسی به راحتی بکشد. «کروئلا» ۲۲۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، اما در صورتی که از دیزنی+ پخش نمی‌شد و پاندمی وجود نداشت، ممکن بود این رقم حتی سه برابر شود و در پی آن دستمزد استون افزایش پیدا کند.

«پاتریک وایتسل» ایجنت استون نیز حتی در مورد قرارداد «کروئلا ۲» اظهار نظر کرده، اتفاقی که به ندرت روی می‌دهد. او می‌گوید: «هرچند دورنمای رسانه برای همه پخش‌کنندگان به شکل قابل‌توجهی تغییر پیدا کرده، همکاران هنری آن‌ها نمی‌توانند مورد غفلت قرار بگیرند تا میزان بی‌تناسبی دستمزد دریافت کنند. این توافق نشان می‌دهد که راهی منصفانه‌ای که از هنرمندان حمایت کند و منافع استودیوها را با هنرمندان تطبیق دهد می‌تواند وجود داشته باشد. به همکاری با «اما استون» و دیزنی افتخار می‌کنیم و قدردان مساعدت‌های استودیو برای به رسمیت شناختن مشارکت‌های یک هنرمند هستیم. امیدواریم که به این ترتیب درها به روی اعضای بیشتری از جامعه هنرمندان باز شود تا در موفقیت پلتفرم‌های جدید سهیم شوند.»

داستان «کروئلا» در دهه‌ی ۱۹۷۰ لندن روی می‌دهد و سرگذشت دختر سارق جوان، زیرک و خلاقی به نام «استلا» را دنبال می‌کند که می‌خواهد با طراحی‌هایش نامی برای خود دست و پا کند. او با گروهی از سارقین جوان که میلش به شرارت را می‌ستایند همکاری می‌کند تا در خیابان‌های لندن زندگی خود را بسازند. یک روز استعداد استلا در مد چشم یک اسطوره مد با بازی «اما تامپسون» را می‌گیرد. اما رابطه‌ی این دو سبب وقوع حوادث و کشف‌هایی می‌شود که استلا را وادار می‌کند با پذیرفتن خصایص بدخویانه‌اش به «کروئلا» تبدیل شود.

«کروئلا» ۲۸ می در سالن‌های سینما اکران شد و همزمان با قیمت ۳۰ دلار در دسترس مشترکین دیزنی+ قرار گرفت. اولین تریلر فیلم لایو-اکشن «کروئلا» ۱۷ فوریه منتشر شد در ۲۴ ساعت اول ۷۱ میلیون بیننده داشت.

«کریگ گیلسپی» کارگردان و «تونی مک‌نامارا» نویسنده فیلمنامه برای «کروئلا ۲» بازخواهند گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید