news-background
news-background

فیلم Shang-chi همزمان با اکران از دیزنی+پخش نخواهد شد

«باب چاپک» مدیر عامل دیزنی تأیید کرد که فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) مارول از پلتفرم دیجیتال دیزنی+ پخش نخواهد شد و به مدت ۴۵ روز تنها در سالن‌های سینما روی پرده می‌رود. پیش‌تر گزارش شده بود که هر دو فیلم «شانگ-چی» و «گای آزاد» (Free Guy) همزمان با اکران در سالن‌های سینما از این شبکه استریم ویدیو با قیمت ۳۰ دلار منتشر خواهد شد اما با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا نوع دلتا در ایالات متحده، برنامه‌های دیزنی تغییر کرده است.

پیش از پاندمی، استودیوها متعهد بودند فیلم‌ها را به مدت ۹۰ روز در سالن‌ها اکران کنند. چاپک می‌گوید: «در مورد «شانگ-چی، ما فکر می‌کنیم که آزمون جالبی خواهد شد. دورنمای انتشار یک فیلم مارول به [دیزنی+] پس از ق۵ روز اطلاعات جالبی به دست می‌دهد.» در حال حاضر سالن‌های سینما در استرالیا و آسیای جنوب شرقی به صورت کامل بسته شده‌اند، و در برخی کشورهای دیگر برای ورود به سینما گواهی واکسیناسیون لازم است.  تا امروز دیزنی چهار فیلم را همزمان با اکران در سالن‌های سینما از دیزنی+ پخش کرده است.

مشترکین شبکه برای دیدن این عناوین باید ۳۰ دلار بیشتر پرداخت کنند. استودیو ۸۰ درصد درآمد حاصل از فروش فیلم در دیزنی+ را دریافت می‌کند در حالی که این رقم در مورد سالن‌های سینما به ۵۰ درصد می‌رسد. این مدل پخش اعتراض بسیاری از سالن‌داران را در پی داشته است.

از طرف دیگر، دیزنی با شکایت «اسکارلت جوهانس» روبرو شده که مدعی است با پخش «بیوه سیاه» (Black Widow) قراردادش نقض و دستمزد او کاهش پیدا کرده است. «سیمو لیو» در «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» برای بازی در نقش «شانگ-چی» بازگشته و باید با گذشته‌ای مواجه شود که تصور می‌کرد به دست فراموشی سپرده است. «آکوافینا»، «تونی لیونگ»، «میشل یو»، و «رانی چی‌ینگ» دیگر بازیگران «شانگ-چی» خواهند بود.

در لحظات پایانی تریلر دوم شخصیت «شانگ-چی» و «کتی» با بازی آکوافینا در حال دیدن مبارزه‌ای میان یکی از اعضای «اربابان هنرهای اساطیری» و هیولایی عظیم‌الجثه‌اند. کتی در این صحنه از «شانگ-چی» می‌خواهد در این مبارزه مداخله کند. هیولای مبارزه موجودی نیست جز «پلیدی» (Abomination) که در «هالک شگفت‌انگیز» (The Incredible Hulk) «تیم راث» نقش آن را بازی کرد. این شخصیت قرار است در سریال «شی-هالک» (She-Hulk) دیزنی+ نیز بازگردد.

دیزنی «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۰) به مدت ۴۵ روز اکران می‌کند و سپس به دیزنی+ می‌برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید