news-background
news-background

تاریخ پخش فصل سوم سریال Doom Patrol با انتشار تیزر جدید فاش شد

یکی از عجیب‌ترین گروه از شخصیت‌های کامیک دی‌سی به زودی به فصل سوم سریال «دوم پاترول» (Doom Patrol) بازمی‌گردند. شبکه اچ‌بی‌او مکس دوشنبه این هفته با انتشار تیزری جدید اعلام کرد که فصل سوم این سریال در ماه سپتامبر از راه می‌رسد. در فصل سوم «دوم پاترول»، شخصیت «دوروتی» با بازی «ابی مونتری» سرانجام با «کندل‌میکر» مواجه می‌شود.

«کلیف استیل» یا «ربات‌من» (Robotman) با بازی «برندن فریزر»، «لری ترینر» یا «نگاتیومن» (Negative Man) با بازی «مت بومر»، «ریتا فار» یا «الاستی-گرل» (Elasti-Girl) با بازی «ایپریل باولبی»، «جین دیوانه» (Crazy Jane) با بازی «دایان گره‌رو»، با رهبری «دکتر نایلز کالدر» یا «رئیس» با بازی «تیموتی دالتون» و نیز «ویکتور استون» یا «سایبرگ» با بازی «جویوان وید» شخصیت‌های قهرمان سریال را تشکیل می‌دهند.

فصل اول «دوم پاترل» در سال ۲۰۱۹ از شبکه‌ی دی‌سی‌ یونیورس پخش شد و فصل دوم آن در سال ۲۰۲۰ به صورت همزمان از همین شبکه و اچ‌بی‌او مکس روی ایر رفت. در فصل دوم سریال، قهرمانان یک بار دیگر برای نجات دنیا تلاش کردند. به دنبال شکست «آقای هیچ‌کس» (Mr. Nobody)، شخصیت‌ها خودشان را در میان اسباب‌بازی‌های «کلیف» کوچک‌شده یافتند و سعی کردند با خیانت «رئیس» کنار بیایند و عضو جدید گروه «دوروتی اسپینر» با بازی «ابیگیل شپیرو»، دختر نایلز را از خطر محفوظ بدارند.

فصل سوم «دوم پاترول» ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید