news-background
news-background

تریلر رسمی انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf منتشر شد

اولین سال‌های ماجراجویی «وسمیر» به زودی در فصل اول سریال انیمه «ویچر: کابوس گرگ» (The Witcher: Nightmare of the Wolf) بازگو خواهد شد. نت‌فلیکس به‌تازگی از اولین تریلر رسمی این سریال که اواخر ماه آگست منتشر می‌شود رونمایی کرده است.

در توصیف داستان انیمه آمده است: «دنیای «ویچر» در این فیلم انیمه که تهدید شدن «کانتیننت» توسط خطرات قدرتمند را نشان می‌دهد گسترش پیدا می‌کند.» داستان انیمه مدت‌ها پیش از وقایع سریال «ویچر» و ماجراجویی‌های «گرالت» روی می‌دهد و در عوض سرگذشت «وسمیر» استاد او را در روزهای هیولاکشی‌اش دنبال می‌کند. این پروژه توسط «لورن اشمیت هیسریش» و «باو دی‌مایو» تهیه‌کنندگان سریال «ویچر» و استودیوی کره‌ای «استودیو میر» که سابقه تولید «ولتران: مدافع افسانه‌ای» (Voltron: Legendary Defender) را دارد تولید شده است.

دی‌مایو در مورد این سریال انیمه می‌گوید: «این سریال… جذاب است چون یک عنوان منحصر به فرد است. چون سریال بر اساس کتاب‌ها ساخته خواهد شد و نه بازی‌های ویدیویی. مدیریت این نوع نگاه به پروژه جذاب بوده، ما به کتاب‌ها می‌نگریم، همیشه کتاب‌ها را می‌بینیم. اما همواره شباهت‌هایی وجود خواهد داشت زیرا اساساً از یک نقطه سرچشمه می‌گیرند.»

نت‌فلیکس مینی‌سریال تحت عنوان «ویچر: منشأ خون» (The Witcher: Blood Origin) را نیز در دست ساخت دارد. فصل دوم «ویچر» (The Witcher) نیز قرار است ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ در اختیار مشترکین نت‌فلیکس قرار بگیرد.

فصل اول انیمه «کابوس گرگ» در تاریخ ۲۳ آگست (۱ شهریور ماه ۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید