news-background
news-background

اولین تریلر سریال پسا-آخرالزمانی Y: The Man شبکه FX: دنیایی نو به رهبری زنان

اقتباس شبکه FX از کامیک‌های محبوب ورتیگو در ماه سپتامبر پخش خواهد شد.

 

اقتباس تلویزیونی شبکه FX از کامیک‌های «ایگرگ: آخرین مرد» (Y: The Man) که داستانی پسا-آخرالزمانی روایت می‌کند، ماه آینده پخش خواهد شد. این شبکه اولین تریلر رسمی سریال را پنجشنبه گذشته رونمایی کرده است.

این سریال بر اساس کامیک‌های تحسین‌شده دی‌سی به همین نام اقتباس شده و داستانی در یک دنیای پسا-آخرالزمانی بازگو می‌کند که تمامی پستانداران با کروموزوم ایگرگ طی رویدادی فاجعه‌بار کشته شده‌اند به جز یک مرد هم‌سوجنسی و میمون دست‌آموزش. «داین لین»، «اشلی رومنز»، «بن شنتزر»، «الیویا ترلبی»، «امبر تمبلین»، «ماریان آیرلند»، «دایانا بنگ»، «الیوت فلچر»، و «جولیانا کنفیلد» از جمله بازیگران این سریال خواهند بود.

این کتاب‌های کامیک به نویسندگی «برایان کی. وان» و «پیا گوئرا» در خلال سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ در ۶۰ نسخه عرضه شدند. تمامی اپیزودهای این سریال توسط فیلمسازان زن کارگردانی شده است. «الایزا کلارک» سرپرست نویسندگان سریال و به همراه وان و گوئرا تهیه‌کننده اجرایی آن خواهند بود.

«ایگرگ: آخرین مرد» دوشنبه، ۱۳ سپتامبر از FX روی ایر خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۴۹

کمیک بوکش فوق العادس امیدوارم اقتباس خوبی بتونن ازش بسازن اینکه تمام قسمت‌ها رو دادن به خانما کارگردانی کنن یه کم شک برانگیزه برام

نمایش اسپویل
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۱۸

خودشون خجالت نمیکشن از این کارای بچه گانه یا کلا جنس زن اینجوریه. جدا سواله برام.

نمایش اسپویل
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱

اینجاست که وقتی همه مردا از بین رفتن زنا قدر یدونه مرد رو هم میدونن???‍♂️

نمایش اسپویل