news-background
news-background

دیزنی+ فصل دوم سریال انیمیشن Star Wars: The Bad Batch را می‌سازد

شبکه دیزنی+ در آستانه پخش قسمت پایانی از فصل اول «جنگ ستارگان: گروه شرور» (Star Wars: The Bad Batch) اعلام کرد که فصل دوم این سریال انیمیشن را به تولید می‌رساند.

این سریال اسپین‌آفی است برای «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون» (Star Wars: The Clone Wars) و داستانی روایت می‌کند که پس از سه‌گانه‌ پیش‌درآمد «جرج لوکاس» و پیش از سه‌گانه‌ اول «جنگ ستارگان» روی می‌دهد. «مینگ-نا ون» در نقش «فنک شاند» صداپیشگی می‌کند، شخصیتی که به صورت لایو-اکشن در سریال «مندلوری» (The Mandalorian) دیزنی+ معرفی شده است. کلون‌هایی که در «گرور شرور» دنبال خواهد شد اولین بار در فصل پایانی «جنگ‌های کلون» دیده شدند. پس از سقوط جمهوری و ظهور امپراطوری، این سربازان باید راه‌شان را در کهکشانی پیدا کنند که در حال تجربه‌ تحولاتی اساسی و خشونت‌آمیز است.

سریال «گروه شرور» به تهیه‌کنندگی «دیو فیلونی» ساخته شده که سابقه‌ کارگردانی «مندلوری» (The Mandalorian) را دارد. تهیه‌کنندگان پروژه علاوه بر فیلونی، «آتنا پورتیو»، «جنیفر کوربت»، «برد رائو»، «کری بک» و «جاش رایمز» خواهند بود. کوربت جدا از وظایف تهیه‌کنندگی، سرپرست نویسندگان سریال نیز خواهد بود.

بخش اول از اپیزود پایانی فصل اول این سریال پنجشنبه شب از دیزنی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴

HYPED

نمایش اسپویل