news-background
news-background

سریال South Park تا سال ۲۰۲۷ ادامه پیدا می‌کند

سریال انیمیشن «ساوث پارک» در شبکه کامدی سنترال باقی می‌ماند اما ۱۴ فیلم جدید بر اساس این مجموعه از طریق پارامونت+ پخش خواهد شد.

 

«تری پارکر» و «مت استون» سریال انیمیشن «ساوث پارک» (South Park) را تا سال ۲۰۲۷ به پیش می‌رانند. این دو به دنبال امضای قرارداد جدیدی با ویاکام‌سی‌بی‌اس که کمپانی مادر شبکه کامدی سنترال و پارامونت+ است، این سریال را تا فصل ۳۰ ادامه می‌دهند و علاوه بر این ۱۴ فیلم اریجینال بر اساس این مجموعه برای شبکه استریم ویدیوی پارامونت+ تولید می‌کنند.

«کریس مک‌کارتی» مدیر عامل پارامونت+ می‌گوید: «مت و تری نویسندگانی در بالاترین سطح جهانند که از طنز جنجالی‌شان برای نمایش پوچی‌های فرهنگ ما استفاده می‌کنند و ما خوشحالیم که رابطه خود با آن‌ها را طولانی‌تر و عمیق‌تر می‌کنیم تا پارامونت+ و کامدی سنترال رشد کنند. چندگانه‌سازی از «ساوث پارک» و توسعه برندهای جدید با استعدادهای شگفتی چون مت و تری، هدف اصلی ما برای گسترش پارامونت+ است.»

تولید ۱۴ فیلم جدید بر اساس «ساوث پارک» اقدامی استراتژیک برای کمپانی ویاکام‌سی‌بی‌اس است چرا که امتیاز پخش این سریال در حال حاضر در اختیار اچ‌بی‌او مکس است که برای این مجموعه ۵۰۰ میلیون دلار پرداخت کرده است. همکاری با پارکر و استون برای تولید فیلم‌های جدید سبب خلق محتوای اریجینال در پارامونت+ خواهد شد. دو فیلم اول آن‌ها در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

«ساوث پارک» شش سال متوالی پربیننده‌ترین سریال تلویزیونی کمدی شبکه‌های کابلی در ساعات پربیننده بود. تا فصل بیست و دوم سریال، هواداران ۱۸.۳ میلیارد اپیزود معادل ۷ ساعت انیمیشن را از طریق شبکه کامدی سنترال مشاهده کردند. این سریال در توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب دارای بیش از ۴۸ میلیون هوادار است و پربیننده‌ترین سریال کمدی کابلی در هر پلتفرم به شمار می‌آید. ویدیوهای مرتبط با «ساوث پارک» در شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۱۱ میلیون مرتبه مشاهده شد. این آمار نسبت به سال قبل از آن تا ۵۸۶ درصد در اینستاگران و ۷۸ درصد در یوتیوب افزایش یافت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید