news-background
news-background

تولید فصل سوم Tuca & Bertie و فصل دوم Physical تأیید شد

سریال انیمیشن «توکا و برتی» (Tuca & Bertie) با صداپیشگی «الی وونگ» و «تیفانی هدیش» برای فصل سوم به شبکه ادالت سوییم بازمی‌گردند. این سریال به نویسندگی «لیسا هاناوالت» از سریال «بوجک هورسمن» (BoJack Horseman) در نت‌فلیکس پس از یک فصل کنسل شده بود و ادالت سوییم سفارش ساخت فصل دومش را صادر کرد.

فصل اول «توکا و برتی» ۳ می سال ۲۰۱۹ از نت‌فلیکس پخش شد و از متاکریتیک براساس ۱۶ نقد امتیاز ۸۰ دریافت کرد. دیگر صداپیشگان سریال شامل «استیو یون»، «نیکل بایر»، «ریچارد ای. گرنت»، «جان ارلی»، «رجی واتس»، «تیگ نوتارو»، «امبر رافین»، «جرمین فاولر» و «تسا تامپسون» می‌شدند. «توکا و برتی» داستانی در مورد دو پرنده سی و چند ساله روایت می‌کند که با موقعیت‌های ابزرد به وجود آمده توسط انسان‌ها مواجه می‌شوند.

تولید فصل دوم سریال «جسمانی» (Physical) اپل تی‌وی+ به تهیه‌کنندگی «آنا وایزمن» نیز پیش از پخش قسمت پایانی از فصل اول تأیید شده است. در این مجموعه، «رز بیرن» نقش زنی به نام «شیلا» در دهه ۱۹۸۰ را بازی می‌کند که با پرخوری عصبی دست به گریبان است، اما در حالی ه همسرش در سن دیه‌گو کالیفرنیا برای رسیدن به مقامی سیاسی تلاش می‌کند، از یک زن خانه‌دار تبدیل می‌شود به ستاره ویدیوهای ایروبیک.

دیگر بازیگران این سریال «روری اسکاول»، «دلا صبا»، «لو تیلور پوچی»، «پل اسپارکس»، «اشلی لیائو» و «جفری آرند»، وایزمن شورانر و تهیه‌کننده، و «کریگ گیلسپی» و «استفانی لیانگ» کارگردانان و تهیه‌کنندگان اجرایی «جسمانی» در فصل اول بودند.

فصل اول «جسمانی» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۷ درصد منتقدین و ۸۶ درصد مخاطبین را دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید