news-background
news-background

«راسل کرو» کارگردانی دومین فیلم بلندش Poker Face را در سیدنی به‌رغم‌ محدودیت‌های شدید آغاز کرد

«راسل کرو» علی‌رغم محدودیت‌های شدید بهداشتی، تریلر «پوکر فیس» (Poker Face) را به عنوان دومین فیلم بلندش در مقام کارگردان تولید می‌کند. فیلمبرداری این پروژه در سیدنی استرالیا و استودیوهای فاکس آغاز شده است.

این فیلم به نویسندگی «استیون ام. کوتس» در مورد یک میلیونر فعال در حوزه تکنولوژی به نام «جیک» با بازی کرو است که گروهی از دوستان دوران کودکی‌اش را برای یک بازی پوکر پرخطر به میامی می‌کشاند. بعضی از اعضای این گروه با جیک رابطه دوستانه و بعضی خصمانه‌ای دارند و میزبان که استاد بازی پوکر است، تمهیدی اندیشیده تا عدالت را در حق همه آنان اجرا کند. با این حال، وقتی عمارت جیک در میامی مورد هجوم افراد خطرناک قرار می‌گیرد، او باید در استراتژی خود تجدید نظر کند. «آرک‌لایت فیلمز» سرمایه‌گذار این پروژه و «گری همیلتون»، «آدام برامیک»، «رایان همیلتون»، «جنت ولترونو» و «جیسون کلارک» از جمله تهیه‌کنندگان خواهند بود.

کرو آخرین بار در فیلم «مختل» (Unhinged) استودیوی سولستیس دیده شده و به‌تازگی در فیلم «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) مارول و دیزنی به کارگردانی «تایکا وایتیتی» نقش «زئوس» را بازی کرده است.

انتظار می‌رود سیدنی تا پایان ماه آگست در قرنطینه باقی بماند و سخت‌ترین محدودیت‌های بهداشتی پاندمی ادامه پیدا کند. اما کرو و دیگر بازیگران طراز اول از جمله «نیکل کیدمن» و «ناتالی پورتمن» این شهر را به قطب بین‌المللی تولید فیلم تبدیل کرده‌اند. کیدمن اخیراً فیلمبرداری سریال آنتولوژی «غرش» (Roar) اپل تی‌وی پلاس را به پایان رسانده، در حالی که پورتمن در حین بازی در فیلم ابرقهرمانی «ثور: عشق و تندر» دیده شده و در حال بازی در «روزی که رهایم کردی» (Days of Abandonment) برای اچ‌بی‌او است.

پیش‌تر گزارش شده بود که «پوکر فیس» را «گری فلدر» کارگردانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید