news-background
news-background

تریلر رسمی انیمیشن موزیکال Vivo

«ویوو» هفته آینده از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

نت‌فلیکس تریلر رسمی فیلم «ویوو» (Vivo) که نامه عاشقانه «لین مانوئل میراندا» به کوبا توصیف شده است را منتشر کرد. این فیلم که محصول استودیوی سونی پیکچرز انیمیشن است هفته آینده پخش خواهد شد.

میراندا که اخیراً در خلق ترانه‌های فیلم «در ارتفاعات» (In the Heights) و «اینکانتو» (Encanto) دیزنی را دارد، به جای شخصیت اصلی این فیلم صداپیشگی می‌کند که یک خواننده و موزیسین است و در میدان هاوانا نوازندگی می‌کند. «ویوو» از کوبا به میامی سفر می‌کند تا ترانه عاشقانه‌ای را تحویل یک فوق‌ستاره بازنسشته به نام «مارتا» با صداپیشگی «گلوریا استفان» بدهد.

«کرک دمیکو» که «غارنشین‌ها» (The Croods) را در کارنامه دارد کارگردان این فیلم بوده است. «راجر دیکینز» فیلمبردار برنده اسکار «۱۹۱۷» و «بلید رانر ۲۰۴۹» مشاور پروژه و «الکس لاکاموار» آهنگساز فیلم بوده‌اند.

دمیکو در مورد این پروژه می‌گوید: «هیچ‌گاه فیلم بزرگ انیمیشنی نداشته‌ایم که پالت‌های رنگ کارائیب را در خود جای داده باشد، از رنگ ساختمان‌ها گرفته تا خورشید و آسمان. ما موفق شدیم شکوه کوبا را به تصویر بکشیم و ویوو و گابی را تا دنیای سرخوشانه و زینتی کی‌وست تا میامی پیچیده و پرزرق‌وبرق را دنبال کنیم.»

«کارلوس زاراگوسا» برای طراحی صحنه فیلم از پوسترهای قدیمی کوبا و آثار اکسپرسیونیستی «اسکار فیشینگر» آلمانی-آمریکایی الهام گرفته است. او به همراه دمیکو به کوبا نیز سفر کرده تا غرق در معماری، موسیقی، رقص و رنگ‌های این کشور شود. او می‌گوید: «بعضی از انتخاب‌های زیبایی‌شناسانه پایه در آن واقعیات معین دارند.»

برای تولید انیمیشن‌ها، استودیوی سونی پیکچرز ایمج‌ورکس همچون انیمیشن «میچل‌ها علیه ماشین‌ها»، از نوآوری‌های فنی «مرد-عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) استفاده شده تا تصاویر ۲ بعدی به نظر برسند.

دیکینز مشاور انیمیشن‌های بلند دیگری همچون «آموزش تربیت اژدها» (How to Train Your Dragon) دریم‌ورکس و «وال-ای» (WALL-E) پیکسار نیز بوده است، اما می‌گوید این تجربه تفاوت‌هایی داشته: «این فیلم به دلیل لوکیشن‌هایش ظاهر بسیار متمایزی داشت. بخش هاوانای فیلم مثل دنیای قدیم است و شبیه به دهه ۱۹۵۰. این ویژگی با نور روشن خورشید و رنگ‌های تقریباً پریده میامی دارای کنتراست است، بنابراین بازی با عناصر فیلم عالی است. از سوی دیگر نیز البته [تالاب‌های] اورگلیدز وجود دارند که از رنگ‌های زنده و سبز به تاریک و شوم متمایل‌اند.»

«ویوو» ۶ آگست از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید