news-background
news-background

مسابقه The X Factor «سایمون کاول» پس از ۱۷ سال کنسل شد

شبکه ITV بریتانیا تأیید کرد که مسابقه تلویزیونی «فاکتور ایکس» (The X Factor) پس از ۱۷ سال کنسل شده است. سخنگوی شبکه می‌گوید: «درحال حاضر برنامه‌ای برای فصل جدید «فاکتور ایکس» وجود ندارد.»

این مسابقه درسال ۲۰۰۴ توسط «سایمون کاول» خلق شد و آخرین قسمت آن در سال ۲۰۱۸ روی ایر رفت. این مجموعه در قالب ۱۵ فصل و ۴۴۵ اپیزود ساخته شد. پروژه بعدی کاول برای این شبکه مسابقه موزیکال «سربه‌راه باش» (Walk The Line) خواهد بود که از پلتفرم وی‌اودی ITV نیز پخش خواهد شد.

«فاکتور ایکس» در حالی کنسل شده است که ماه گذشته، سخنگوی استودیوی «رشت» که مسابقه «فاکتور ایکس» اسرائیل را تولید کرده به «ورایتی» گفت کاول «به دلایل شخصی» از داوری در این برنامه کناره‌گیری کرده است. شایعه کناره‌گیری کاول باعث شد که نماینده «رشت» هفته گذشته اعلام کند اعضای گروه کاول با وقوع درگیری‌های خونین میان اسرائیل و فلسطین ابراز «نگرانی جدی» کنند، اما در آن زمان تصمیم نهایی اتخاذ نشده بود.

کاول ۶۱ ساله که در حال حاضر داور «آمریکا استعداد دارد» (America’s Got Talent) است، قرار بود به همراه برنده یوروویژن «نتا بارزیلای» و خوانندگان اسرائیلی دیگر در «فاکتور اکس» اسرائیل حاضر شود.

«فاکتور ایکس» یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کاول در صنعت سرگرمی بود و سبب شکل‌گیری هنرمندانی چون «وان دایرکشن» (One Direction)، «لیتل میکس» (Little Mix)، «لیونا لوییس» (Leona Lewis) و «فیفث هارمونی» (Fifth Harmony) شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید