news-background
news-background

«دووین جانسون» می‌گوید در قسمت دهم Fast & Furious بازی نمی‌کند؛ واکنش «راک» به «عشق سخت» وین دیزل

عداوت ظاهری میان «دووین جانسون» و «وین دیزل» ادامه دارد. «راک» به تازگی در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» به ادعای «عشق سخت» دیزل در حین فیلمبرداری یکی از قسمت‌های چندگانه «سریع و خشن» (Fast & Furious) واکنش نشان داده است. در این مصاحبه جانسون به همراه «امیلی بلانت» همبازی‌اش در «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) حاضر شده و در واکنش به نقل قول «عشق سخت» دیزل تنها قهقه‌ای می‌زند و تأکید می‌کند که به این چندگانه اکشن بازنمی‌گردد.

در سال‌های اخیر گزارش شده بود که در حین فیلمبرداری سه قسمت «سریع و خشن»، تنشی میان جانسون و دیزل به وجود آمده است. ژوئن گذشته دیزل در مصاحبه با مجله «منز هلث» ادعا کرد که تعمداً این دشمنی را مهندسی کرده تا جانسون را به نقشش نزدیک کند. دیزل رفتارش در محل فیلمبرداری را «عشق سخت» خواند و گفت از کرده خود پشیمان نیست. دیزل گفته بود که روش او «[فدریکو] فلینی-گونه نیست، اما من حاضرم برای بازی گرفتن از بازیگران فیلم‌هایی که می‌سازم هر کاری انجام دهم.»

با این حال، به نظر می‌رسد که روش دیزل چندان خوشایند جانسون نبوده حتی اگر به نوشته «هالیوود ریپورتر» در واکنش به «عشق سخت» دیزل «خنده سختی» تحویل داده باشد. جانسون می‌گوید: «فکر می‌کنم که همه به این موضوع خندیدند. همین کافی است. برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. برای آن‌ها در «سریع و خشن ۹» (F9) آرزوی موفقیت دارم. و امیدوارم که با قسمت ۱۰ و ۱۱ و سایر فیلم‌های چندگانه که بدون من می‌سازند موفق باشند.»

«سریع و خشن ۹» به‌تازگی در سالن‌های سینمای سراسر دنیا اکران شده است. قسمت دهم و یازدهم این چندگانه توسط «جاستین لین» کارگردانی خواهد شد تا پرونده این مجموعه فیلم سرانجام پس از دو دهه به پایان برسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید