news-background
news-background

گزینه‌های بازی در نقش Batgirl فاش شدند

«لزلی گریس» ستاره «در ارتفاعات» (In the Heights) و «هیلی لو ریچاردسن» بازیگر «پنج پا دورتر» (Five Feet Apart) از گزینه‌های اصلی بازی در نقش «باربارا گوردن» در سریال «بت‌گرل» (Batgirl) خواهند بود که در شبکه اچ‌بی‌او مکس در دست ساخت قرار دارد. «ایزابلا مرسد» که در «سیکاریو: روز سولدادو» (Sicario: Day of the Soldado) و «دورا و شهر گمشده طلا» (Dora and the Lost City of Gold) بازی کرده یکی از گزینه‌های دیگر بازی در این نقش است که تست‌های بازیگری را انجام داده است. در گزارش «ددلاین» آمده است که «زویی دویچ» دیگر گزینه احتمالی بازی در نقش «بت‌گرل» است.

«عادل العربی» و «بلال فلاح» کارگردانان فیلم پرفروش «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys for Life) با برادران وارنر و دی‌سی به توافق رسیده‌اند تا فیلم بلندی بر اساس شخصیت «باربرا گوردن»، دختر «جیمز گوردن» کمیسر پلیس شهر گاتهام به تولید برسانند. به دنبال موفیت «پسران بد برای همیشه»، مارول این کارگردانان را برای نویسندگی سریال ابرقهرمانی «خانم مارول» (Ms. Marvel) انتخاب کرد.

«باربرا گوردن» ساختاریافته‌ترین نسخه شخصیت «بت‌گرل» است که اولین بار به عنوان «بتی کین» در سال ۱۹۶۱ معرفی شد. اما این شخصیت در سال ۱۹۶۷ برای سریال تلویزیونی «بتمن» بازآفرینی شد تا مخاطبین زن را جذب کند. «ایوان کریگ» در آن سریال نقش «بت‌گرل» را بازی کرد و «آلیسیا سیلورستون» در فیلم «بتمن و رابین» (Batman & Robin) به کارگردانی «جول شوماخر» در سال ۱۹۹۷ این نقش را تکرار کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۵

فقط دوتای سمت چپی که هم هم سنن و هم خیلی شبیه هم هستند .معروفتر هم هستند

نمایش اسپویل