news-background
news-background

بودجه مینی‌سریال John Wick از Game of Thrones بیشتر خواهد بود؛ کارگردان جدید معرفی شد

شبکه کابلی استارز برای تولید سریال پیش‌درآمد «جان ویک» (John Wick) موسوم به «کانتیننتال» (The Continental) سرمایه‌گذاری هنگفتی خواهد کرد. جمعه گذشته گزارش شد که اسپین‌آف «جان ویک» یک مینی‌سریال سه اپیزودی خواهد بود و شبکه هر قسمت را به عنوان یک فیلم می‌بیند و بودجه‌ای در سطح یک اثر سینمایی به آن‌ها اختصاص می‌دهد.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که هر اپیزود ۹۰ دقیقه خواهد بود و دست کم ۲۰ میلیون دلار بودجه به آن‌ها اختصاص پیدا می‌کند. این در حالی است که پیش‌تر گزارش شده بود تولید هر اپیزود از سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) شبکه اچ‌بی‌او با بودجه ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلاری ساخته شده است.

داستان «کانتیننتال» به ۴۰ سال پیش از وقایع فیلم‌های «جان ویک» بازمی‌گردد و به قدرت رسیدن شخصیت وینستون با بازی «ایان مک‌شین» را در هتل «کانتیننتال» روایت می‌کند. اما با توجه به اینکه داستان به چند دهه قبل بازمی‌گردد، مک‌شین یا «کیانو ریوز» در سریال ظاهر نخواهند شد.

«کوین بگز» مدیر استودیوی لاینزگیت تی‌وی پیش‌تر گفته بود: «ما ایده‌های زیادی را به بررسی گذاشتیم، و بعد نویسندگان یک سریال گمنام اینترنتی به نام «وین» که در یوتیوب پخش شده با ایده خود به سراغ ما آمدند.» او اضافه می‌کند: «ما واقعاً شگفت‌زده شدیم، چون آن ایده بسیاری از مسائل را حل می‌کرد و فوق‌العاده هیجان‌انگیز بود، و داستانی بازگو می‌کند در مورد نیویورک پرجمعیت دهه ۱۹۷۰ وقتی کیسه‌های زباله تا طبقه سوم ساختمان‌های سرخ‌رنگ بالا آمده بود، مافیا وارد آن کسب‌وکار می‌شود، و به همین علت بود که شخصیت سریال «سوپرانوها» آن شغل را داشت، و بسیاری خصوصیات واقعی دیگر به عنوان پشت پرده خاستگاه «کانتیننتال» که در چندگانه سینمایی وجود داشت و قانونش این بود که درونش نباید دست به قتل می‌زدند...»

«چاد استاهلسکی»، «درک کلستاد» و «باسیل اوانیک» تهیه‌کنندگان سریال «کانتیننتال» خواهند بود. قسمت‌های اول و سوم این سریال توسط «آلبرت هیوز» کارگردانی خواهد شد که فیلم پسا-آخرالزمانی «کتاب الی» (The Book of Eli) با بازی «دنزل واشینگتن» را در کارنامه دارد. این کارگردان اخیراً سریال «پرنده خدای مهربان» (The Good Lord Bird) با بازی «ایتان هاک» را ساخته است.

«جان ویک ۴» قرار است بهار سال ۲۰۲۲ اکران شود، اما تاریخ پخش «کانتیننتال» مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید