news-background
news-background

عنوان رسمی فیلم Jackass 4 و اولین تصاویر

چندگانه محبوب «کله‌خر» (Jackass) توسط استودیوی پارامونت و ام‌تی‌وی بازگردانده شده و اکتبر آینده اکران خواهد شد. عنوان رسمی قسمت جدید «کله‌خر برای همیشه» (Jackass Forever) خواهد بود. علاوه بر اعلام عنوان فیلم، از اولین تصاویر رسمی از این دنباله نیز رونمایی شده است.

در «کله‌خر» برای همیشه ستارگان سابق چندگانه از جمله «جانی ناکسویل»، «استیو-او»، «کریس پونتیوس»، «دیو انگلند»، «وی من»، «دنجر ارن»، و «پرستون لیسی» بازخواهند گشت. بازیگران جدید چندگانه نیز «جسپر»، «ریچل وولفسمن»، «شان «پوپیز مک‌اینرنی»، «زک هلمز»، و «اریک ماناکا» خواهند بود. کارگردانی «کله‌خر برای همیشه» به «جف ترمین» سپرده شده که در کنار ناکسویل و «اسپایک جونز» از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

این فیلم قرار بود مارس گذشته اکران شود اما پاندمی فیلمبرداری پروژه را با وقفه مواجه کرد. چندگانه «کله‌خر» تاکنون نزدیک به نیم میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است، در حالی که بودجه تولید‌ آن‌ها در مجموع به ۵۰ میلیون دلار می‌رسد. این چندگانه با انتقادات زیادی مواجه شده و هیچ‌گاه امتیاز بالایی از «راتن تومیتوز» دریافت نکرده است. «استیو-او» ۴۶ ساله پیش‌تر فاش کرده بود که در دومین روز فیلمبرداری این پروژه کار او و ناکسویل که حالا ۴۹ ساله است به بیمارستان کشیده.

«کله‌خر برای همیشه» ۲۲ اکتبر در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید