news-background
news-background

شبکه ITV بریتانیا پیش از بازی انگلیس برابر ایتالیا در فینال یورو ۲۰۲۰ فیلم Italian Job را پخش می‌کند

هیجان انگلیسی‌ها برای فینال یوریو ۲۰۲۰ که یکشنبه شب آینده برگزار خواهد شد به اوج رسیده چرا که تیم فوتبال این کشور برای اولین بار از جام جهانی سال ۱۹۶۶ به فینال یک تورنمنت معتبر راه پیدا کرده است.

یاران «هری کین» و «رحیم استرلینگ» آخر هفته آینده در وزرشگاه خانگی ومبلی مقابل تیم ایتالیا قرار می‌گیرند، در حالی که چهارشنبه این هفته تیم ملی دانمارک را با نتیجه ۲-۱ شکست داد. اما شبکه ITV در اقدامی برانگیزاننده، تصمیم گرفته است که فیلم «کار ایتالیایی» (The Italian Job) سال ۱۹۶۹ را پیش از پخش بازی فینال روی ایر ببرد.

مخاطبین این شبکه از ساعت ۳:۵۵ دقیقه تا ۶ بعد از ظهر یکشنبه به وقت لندن می‌توانند «مایکل کین»، «بنی هیل» و «نوئل کاورد» را ببینند که در تورین ایتالیا دست به سرقت ۴ میلیون دلاری طلا می‌زنند. در پایان این فیلم اتوبوس گروه سارقان از صخره‌ای آویزان می‌شود و طلای به سرقت رفته پیش چشمان اعضای گروه از دست می‌رود. اما هواداران فوتبال در انگلیس قطعاً تمایلی ندارند که پرده آخر یوریو ۲۰۲۰ شباهتی به پایان «کار ایتالیایی» داشته باشد.

بعضی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این اقدام شبکه واکنش نشان داده‌اند. یکی از کاربران می‌نویسد:‌ «شبکه ITV می‌داند که فیلم «کار ایتالیایی» چگونه به پایان می‌رسد، نه؟» دیگری اضافه می‌کند: ««کار ایتالیایی» شکست می‌خورد. با شکست تمام می‌شود. شکستی باشکوه.»

نسخه اول «کار ایتالیایی» پایانی مبهم داشت، اما کین چند سال قبل برداشت خود را از صحنه پایانی به اشتراک گذاشت و در مصاحبه با برنامه «جاناتان راس» گفت:‌ «اتفاقی که افتاد این بود که ما در جنوب فرانسه بودیم. اتوبوس را روشن کردیم، چند ساعت راندیم. طلا در یک سو و ما در سوی دیگر بودیم. بنزین تمام شد بنابراین توازن ایجاد شده بود.» کین معتقد است که گروه سپس از اتوبوس بیرون می‌آیند: «در انتهای دره مافیای فرانسه منتظر ما بودند، و با طلا فرار می‌کنند، و در دنباله ما می‌توانستیم مافیای فرانسه را از طریق ریوریا تعقیب کنیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید