news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Queenpins: کلاهبرداری «کریستن بل» برای ثروتمند شدن

اولین تریلر فیلم «سردستگان» (Queenpins) با بازی «کریستن بل» و «کربی هاول-باپتیست» توسط استودیوی اس‌تی‌اکس رونمایی شد. در این فیلم بل و هاول-باپتیست نقش دو زنی را بازی می‌کنند که یک کلاهبرداری چند میلیون دلاری آغاز می‌کنند.

داستانی این کمدی در مورد بزرگ‌ترین کلاه‌برداری کوپن تقلبی در تاریخ آمریکاست و ترکیبی از فیلم‌های «مادران بد» (Bad Moms)، «اغواگران» (Hustlers) و «احساس زیبایی می‌کنم» (I Feel Pretty) توصیف شده است. پیش‌تر گزارش شده بود که «بی‌بی رکسا» خواننده آمریکایی ۳۱ ساله نامزد گرمی برای اولین بار جلوی دوربین یک فیلم بلند می‌رود. این استودیو پیش‌تر در فیلم انیمیشن «عروسک‌های زشت» (UglyDolls) با رکسا به عنوان صداپیشه همکاری کرده بود.

«پل والتر هاوزر» در نقش مأموری که سعی دارد از این پرونده سر در آورد، «وینس وان» در نقش یک مأمور پست که با شخصیت هاوزر در فیلم همکاری می‌کند، «جول مک‌هیل» و «استیون روت» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

فیلم «سردستگان» به نویسندگی و کارگردانی «آرون گادت» و «گیتا پولاپیلی» ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. «استوارت فورد»، «میگل پالوس جونیور»، «بن استیلر»، «تاتریشیا براگا» و «لیندا مک‌دونا» از استودیوهای ای‌جی‌سی از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید