به روز رسانی اپلیکیشن های ۳۰نما (۱۴۰۰/۰۴/۰۳)

  سلام دوستان عزیز ۳۰نما آپدیت جدید تمامی اپلیکیشن‌های ۳۰ (ویندوز، مک و لینوکس) منتشر شد! ما با هر آپدیت ما سعی می‌کنیم دسترسی شما را راحت‌تر و مشکلات ممکن را کمتر کنیم. در صورتی که از ورژن قدیمی اپلیکیشن دسک‌تاپ (ویندوز، مک و لینوکس) استفاده می‌کنید می‌توانید از داشبورد آپدیت و یا از لینک زیر آخرین ورژن را دانلود کنید.  

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن ۳۰نما اینجا کلیک کنید!

  تغییرات ورژن دسکتاپ (ویندوز، مک و لینوکس): بهینه سازی قابلیت Error Handling در دانلود منیجر داخلی نمایش دلیل مشکل دانلود به کاربر در دانلود منیجر داخلی انتقال تنظیمات مربوط به دانلود منیجر از داشبورد به صفحه ی اختصاصی دانلود منیجر اضافه شدن قابلیت توقف خودکار دانلود در ساعت مشخص اضافه شدن قابلیت تغییر مدت بافر مربوط به پخش آنلاین دسترسی راحت تر به تنظیمات شبکه بهینه سازی درخواست های ارسال شده توسط اپلیکیشن نمایش تعداد نوتیفیکیشن ها در کنار ایکون برنامه در مک و لینوکس اضافه شدن قابلیت حذف عناوین از لیست ادامه ی تماشا اضافه شدن عنوان هفته به ۳۰نما پارتی رفع مشکل چت در ۳۰نما پارتی رفع مشکل انتخاب کیفیت در ۳۰نما پارتی به روز رسانی قابلیت اشکال زدایی بهینه سازی نمایش تریلر ها برای عناوین بهینه سازی طرح مربوط به قسمت نوتیفیکیشن ها     در نظر داشته باشید که با استفاده از این اپلیکیشن در صورتی که از ویندوز، مک، لینوکس و یا اندروید تی‌وی استفاده می‌کنید می‌توانید بدون نیاز به فیلترشکن از سرویس های ۳۰نما بهره‌مند شوید! در صورتی که مشکلی با اپلیکیشن دارید از طریق پشتیبانی سایت مثل قبل پیگیری کنید تا در اولین فرصت مشکلات را بررسی و رفع کنیم.   با تشکر از همرامی همیشگی شما ۳۰نما

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۵۶

سلام سرعت افزایش امکانت برنامه عالیه لطفا محدود کننده سرعت دانلود رو هم اضافه کنیده

نمایش اسپویل
۳ تیر ۱۴۰۰ ۲۱:۴۶

بسیار عالی. پیشنهاد می کنم محدودیت سرعت رو به بخش دانلودها اضافه کنین.

نمایش اسپویل
۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۱۱

تشکر میکنم ار دوستان در تیم 30نما ، برنامه رو استفاده کردم و واقعا رابط کاربری و سرعت دانلود خوبی داره.

نمایش اسپویل
۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۷:۴۱

سرعت بهبود و بروزرسانی اپ عالیه! فقط اگه نسخه مک رو یونیورسال کنید که رو اپل سیلیکون هم به‌صورت نیتیو اجرا بشه، عالی میشه!

نمایش اسپویل
۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۴۲

ورژن مخصوص M1 رو هم اضافه خواهیم کرد به زودی به صفحه ی دانلود

نمایش اسپویل
۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۷:۰۵

سلام وقتتون بخیر همچنان قابلیت drag and drop تو بخش دانلود فایل ها اضافه نشد ؟؟!!! (مشکل لیست دانلود ها )

نمایش اسپویل
۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۴۲

توی این ورژن خیلی روی دانلود منیجر کار شده دوست عزیز و مشکلی نباید باشه

نمایش اسپویل