news-background
news-background

اولین تریلر انیمیشن Trollhunters: Rise Of The Titans نت‌فلیکس و «گی‌یرمو دل تورو»

 

از اولین تریلر فیلم انیمیشن «شکارچیان ترول: ظهور تایتان‌ها» (Trollhunters: Rise Of The Titans) که با نویسندگی و تهیه‌کنندگی «گی‌یرمو دل تورو» برای نت‌فلیکس و دریم‌ورکس ساخته شده رونمایی شد. این فیلم ۲۱ ژوئیه از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

داستان این فیلم در دنیایی روی می‌دهد که دل تورو در سه‌گانه حماسی و برنده امی «داستان‌های آرکادیا» (Tales Of Arcadia)‌ خلق کرد. «آرکادیا» ممکن است مثل یک شهر عادی به نظر برسد، اما مهد جادوهایی است که سبب جنگ میان مخلوقاتی چون ترول‌ها، بیگانگان و جادوگران شده. قهرمانان سریال «شکارچیان ترول» (Trollhunters) برای یک ماجراجویی حماسی دیگر و نبرد با «نظم آرکان» جمع شده‌اند.

دل تورو در مورد این فیلم می‌گوید: «از ابتدا، سعی کردم گروهی را گردآوری کنم که گزینه‌های متفاوتی روی میز بگذارند.» او توضیح می‌دهد که این پروژه‌ها قرار بوده با سه سریال آغاز و بایک فیلم به پایان برسد: «به نظر دیوانگی می‌رسید، ولی ما به دقت این داستان را توسعه دادیم.»

دل تورو پیش‌تر قصد داشت این مجموعه پروژه را به صورت لایو-اکشن و با داستانی در دهه ۱۹۸۰ بسازد اما «جفری کتزنبرگ» مدیر وقت دریم‌ورکس به فیلمساز پاسخ داده بود: ««ما سریال نمی‌سازیم.» بنابراین آن را به شکل یک فیلم بلند درآوردیم. غیرممکن بود. اما یک روز صبح جفری ما را به صبحانه دعوت کرد و وقتی پولش پرداخت می‌کرد و می‌خواست برود گفت: «مرا نکشید، اما نظرتان در مورد ساختنش به عنوان یک سریال تلویزیونی چیست؟» جواب دادم: «این بهترین خبری است که شنیده‌‌ایم.»»

«امیل هرش»، «لکسی مدرانو»، «چارلی سکستون»، «کلسی گرامر»، «آلفرد مولینا»، «استیون یون»، «نیک فراست»، «دیه‌گو لونا»، «تاتیانا مسلنی»، «کول سند»، «نیک آفرمن»، «کی بس»، «جیمز هونگ»، «تام کنی»، و «گری گریفین» از جمله صداپیشگان فیلم بوده‌اند.

 

https://www.youtube.com/watch?v=6H4Y21Hg2L8

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید