news-background
news-background

«لی کرونین» با انتشار عکسی، آغاز فیلمبرداری Evil Dead Rise را اعلام کرد

«لی کرونین» با انتشار اولین عکس از پشت صحنه فیلم «مردگان شریر برخیزید» (Evil Dead Rise)، شروع فیلم‌برداری این پروژه را رسماً تأیید کرد. «مردگان شریر برخیزید» چهارمین فیلم از مجموعه پرطرفدار «مرده شریر» (دانلود فیلم The Evil Dead با لینک مستقیم) است که در سال ۱۹۸۱ به کارگردانی «سام ریمی» منتشر شد. «مردگان شریر برخیزید» قرار است به‌طور اختصاصی از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اگرچه «لی کرونین» کارگردان نسبتاً جدیدی است، اولین فیلم او «حفره‌ای در زمین» (The Hole in the Ground) که در ژانر تریلر ماورا طبیعی ساخته و در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. کرونین همچنین فیلم‌نامه «مردگان شریر برخیزید» را نوشت در حالی که مهر تایید را از «سام ریمی» و «بروس کمپبل» سازندگان فیلم اول دریافت کرد. ریمی و کمپبل به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارند.

چندین دهه است که ساخت «مردگان شریر برخیزید» مورد بررسی است اما ریمی و کمپبل تصمیم نهایی خود را برای برگرداندن «اش» به سینما پس از اکران «ارتش تاریکی» (دانلود فیلم Army of Darkness با لینک مستقیم) گرفتند. ریمی بار دیگر در اواسط ۲۰۱۹ همکاری خود را با این پروژه اعلام کرد اما در نهایت موضوع فیلم تغییر کرد. «مردگان شریر برخیزید» داستان دو خواهر را که در شهری به هم می‌پیوندند بازگو می‌کند که با ارتشی از زامبی‌ها مواجه می‌شوند. «آلیسا سادرلند» و «لیلی سالیوان» نقش این دو خواهر را بر عهده دارند. فیلم‌برداری «مردگان شریر برخیزید» در نیوزیلند انجام می‌شود در حالی که هنوز تاریخ انتشار این فیلم مشخص نشده احتمال می‌رود که در تابستان ۲۰۲۲ از شبکه اچ‌بی‌او مکس منتشر شود.

ریمی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «من از اینکه «مردگان شریر» پس از ۴۰ سال بار دیگر در خانه اصلی‌اش یعنی کمپانی نیولاین ساخته می‌شود بسیار خوشنودم. سابقه این کمپانی در ساخت فیلم‌های ترسناک به خودی خود نشانگر توانایی آن است. من همچنین از همکاری با «لی کرونین» خوشحالم، توانایی داستان‌سرایی او را به فیلمسازی مناسب برای ادامه میراث این چندگانه تبدیل کرده است.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید