news-background
news-background

کارگردان و تاریخ اکران اسپین‌آف A Quiet Place مشخص شد

در پی اکران موفقیت‌آمیز «مکانی آرام ۲» (A Quiet Place 2)، پارامونت اعلام کرد که اسپین‌آف این چندگانه را ۳۱ مارس سال ۲۰۲۳ اکران می‌کند.

«جف نیکلز» که فیلم «ماد» (Mud) با بازی «متیو مک‌کانهی» را در کارنامه دارد، بر روی صندلی کارگردانی خواهد نشست. کرازینسکی در مصاحبه با «راتن تومیتوز» می‌گوید نیکلز دو روز قبل بر اساس ایده کرازینسکی فیلمنامه که این اسپین‌آف را به نگارش درآورده است. «مایکل بی»، «اندرو فرم»، «برد فولر» و کرازینسکی از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

نیکلز در سال ۲۰۱۱ با فیلم «پناه بگیر» (Take Shelter) در جشنواره کن جایزه «هفته منتقدین» را کسب کرد. فیلم علمی-تخیلی «ویژه نیمه‌شب» (Midnight Special) او با بازی «مایکل شنان»، «جول اجرتون»، «کریستن دانست» و «آدام درایور» نیز در سال ۲۰۱۶ اکران شد. این فیلم که با بودجه ۱۸ میلیون دلاری تولید شد و تنها ۶.۷ میلیون دلار فروخت، داستان یک پدر و پسری با قدرت‌های ویژه را بازگو می‌کرد که از چنگ نیروهای دولتی و یک فرقه در حال فرار بودند.

«مکانی آرام ۲» با بازی «امیلی بلانت»، «میلیسنت سیمودز» و «کیلین مورفی» در طول تعطیلات آخر هفته «روز یادبود» ۵۸ میلیون دلار فروخت. داستان این فیلم سرگذشت خانواده ابات را روایت می‌کند که در یک دنیای آخرالزمانی از هیولاهایی حساس به سر و صدا در حال گریزند.

انتظار می‌رود «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) و به زودی «مکانی آرام ۲» تنها فیلم‌هایی باشند که در حین پاندمی از فروش داخلی ۱۰۰ میلیون دلاری عبور کرده‌اند. قسمت اول «مکانی آرام» که با بودجه ۱۷ میلیون دلاری ساخته شد، در نهایت به فروش جهانی ۳۴۰ میلیون دلاری رسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۵۴

بعد سالها هالیوود یه فیلم تازه ساخت که کلی تحسین شد، حالا تا قطره آخر شیرشو نکشه ول کن نیست، واقعا این وضعیت تاسف باره که این همه کارگردان و فیلمساز خوب با ایده های خوب هست اما هنوز بخش زیادی از سرمایه هالیوود خرج دنباله ساختن میشه.

نمایش اسپویل
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۳۰

اسپین اف، پیش درآمد، بازسازی، قسمت دوم اینا همش نشون میده هالیوود ایده هاش داره تموم میشه و همینطور پول به عنوان هدف جای خلق هنر رو گرفته

نمایش اسپویل
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۳۸

نویسنده عزیز اسپین اف توسط Jeff Nichols کارگردانی میشود و قسمت سوم A Quiet Place هم دوباره خود John Krasinski کارگردانی میکند

نمایش اسپویل
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۲۴

تصحیح شد. سپاس از تذکر شما.

نمایش اسپویل