news-background
news-background

«کریستینا هندریکس»: مطبوعات پس از پخش چند فصل از سریال Mad Men هنوز در مورد خصوصیات ظاهری من سؤال می‌کردند

هندریکس می‌گوید مصاحبه‌های مطبوعاتی سریال «مد من» تنها می‌خواستند در مورد سینه‌بند من بدانند.

 

«کریستینا هندریکس» برای بازی در نقش «جون هالووی» در سریال درام تاریخی «مد من» (Mad Men) شبکه AMC نامزد شش جایزه امی شد. او به‌تازگی در مصاحبه با «گاردین» گفته است که دست کم سه سال طول کشید تا بحث پیرامون شخصیت‌های زن سریال جدی شود. هندریکس می‌گوید مطبوعات در حین پخش فصل‌های ابتدایی در مورد خصوصیات ظاهری‌اش می‌پرسیدند و سیر تکامل شخصیتش در سریال.

هندریکس در مورد محبوبیت «مد من» می‌گوید: «مردها شروع کردند مثل «دان دریپر» و «راجر استرلینگ» لباس پوشیدن. کت و شلوار بازگشت، کراوات‌های باریک بازگشت. سه تا چهار فصل طول کشید و بعد ناگهان همه تمایل داشتند ما [بازیگران زن] روی جلد مجلات بیفتیم. می‌گفتیم: «عجیب است – ما که سریال را تازه شروع نکرده‌ایم.»»

هندریکس یکی از اولین بازیگران زن «مد من» بود که به همراه «جنیوری جونز» و «الیزابت ماس» به شهرت رسید. او به «گاردین» می‌گوید: «قطعاً در مقطعی منتقدین از ما بسیار ستایش کردند، و عملکرد خوب و بسیار سختمان توجه بسیاری را معطوف خود کرده بودیم، اما همه باز هم می‌خواستند در مورد سینه‌بند من بدانند. تنها دو جمله می‌توان در مورد یک سینه‌بند گفت.»

هندریکس در این مصاحبه از اتهام آزار جنسی مطرح شده علیه «متیو واینر» خالق سریال «من من» نیز می‌گوید. «کیتر گوردن» نویسنده سریال واینر را به آزار جنسی متهم کرده در حالی که «مارتی ناکسن» می‌گوید واینر یک «تروریست احساسی» است که محیط کاری مسمومی پدید آورده بود.

هندریکس توضیح می‌دهد: «رابطه من با مت به هیچ وجه مخرب نبود. نمی‌خواهم تجربه دیگران را تقلیل دهم چون در آن لحظه حضور نداشته‌ام، اما من چنین تجربه‌ای نداشتم. آیا او کمال‌گرا و خشن بود و توقع زیادی داشت؟ بله. خودش هم این را می‌گوید.»

هندریکس در حال حاضر در سریال «دختران خوب» (Good Girls) شبکه NBC بازی می‌کند که ماه گذشته فیلمبرداری‌اش به پایان رسیده است. تولید فصل پنجم سریال هنوز تأیید نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید