news-background
news-background

اولین تیزر Shazam! Fury of the Gods منتشر شد

اولین تیزر از فیلم ابرقهرمانی «شزم! خشم خدایان» با بازی «زکری لیوای» رونمایی شد.

 

«دیوید اف. سندبرگ» کارگردان «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) از تیزر کوتاه فیلم رونمایی کرد. در این ویدیو شخصیت «شزم» با بازی «زکری لیوای» با ظاهر همیشگی خود اما با تفاوت‌های جزئی به چشم می‌خورد. این اولین تصاویری است که از دنباله «شزم!» پس از اکران قسمت اول در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

«لوسی لیو» در دنباله‌ نقش شخصیت شرور «کالیپسو» (Kalypso) و «هلن میرن» در نقش شخصیت شرور «هسپرا» بازی می‌کنند. دیگر شخصیت‌های قسمت اول، «شزم» با بازی «زکری لیوای»، «بیلی بتسن» با بازی «آشر انجل»، فردی با بازی «جک دیلن گریزر»، یوجین با بازی «ایان چن»، پدرو با بازی «جووان آرماند»، دارلا با بازی «فیث هرمان» و ماری با بازی «گریس فولتن» بودند. «آدام برودی»، «راس باتلر»، «دی.جی. کوترونا»، «مگان گود» و «میشل بورث» نیز در آن فیلم نقش‌آفرینی کردند. پیش‌تر «ریچل زگلر» ستاره بازسازی «داستان وست ساید» (West Side Story) هم در نقشی کلیدی به فیلم پیوسته بود.

«دیوید اف. سندبرگ» کارگردان قسمت اول نیز برای نشستن بر روی صندلی کارگردانی دنباله بازمی‌گردد و فیلمی بر اساس متنی که «هنری گیدن» به نگارش درآورده می‌سازد. قسمت اول «شزم!» تابستان سال ۲۰۱۹ در افتتاحیه پرفروش شد و در نهایت ۳۶۶ میلیون دلار در سراسر دنیا بلیت فروخت. این فیلم با بازی «مارک استرانگ» و «جایمن هونسو» از مخاطبین نمره‌ی بالای A «سینمااسکور» و از منتقدین امتیاز ۹۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد.

«شزم! خشم خدایان» تنها یکی از چندین فیلم ابرقهرمانی دی‌سی است. امسال در ماه آگست ریبوت «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) به کارگردانی «جیمز گان» روی پرده می‌رود و سال آینده فیلم‌های «بلک آدام» (Black Adam)، «فلش» (The Flash) و «آکوامن ۲» (Aquaman 2) اکران خواهند شد.

«شزم! خشم خدایان» در حال حاضر قرار است ۲ ژوئن سال ۲۰۲۳ اکران شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید