news-background
news-background

فصل ششم Outlander در سال ۲۰۲۲ بازمی‌گردد؛ تاریخ پخش فصل چهارم Atypical

 

شبکه Starz اعلام کرد که فصل ششم سریال «بیگانه» (Outlander) را اوایل سال ۲۰۲۲ پخش می‌کند. فیلمبرداری فصل ششم این سریال فانتزی و تاریخی به تهیه‌کنندگی «رونالد دی. مور» بر اساس کتاب‌های «دایانا گابالدون» به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، اما سرانجام این هفته به پایان رسید. شبکه Starz می‌گوید فصل ششم با هشت اپیزود و در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد و سپس تولید فصل هفتم به شکل ۱۶ اپیزود آغاز خواهد شد. هر دوی این فصل‌ها قرار بود مانند پنج فصل قبلی در قالب ۱۲ اپیزود ساخته شوند.

فصل هفتم سریال بر اساس جلد هفتم و هشتم کتاب‌ها ساخته خواهد شد. فصل پنجم «بیگانه» در پلتفرم‌های مختلف به صورت میانگین ۶.۷ میلیون بیننده را برای هر قسمت جذب کرده، در حالی که تمامی پنج فصل سریال به صورت میانگین در هر قسمت ۵.۷ میلیون بیننده داشته‌اند. «کیتریونا بالف» (کلر فریزر) و «سم هیوگن» (جیمی) بازیگران نقش‌های اصلی و «سوفی اسکلتن» و «ریچارد رنکین» همگی برای فصل هفتم بازخواهند گشت.

نت‌فلیکس اعلام کرده است که فصل چهارم و پایانی سریال «غیرمعمول» (Atypical) با بازی «کی‌یر گیلکریست» تابستان امسال بازخواهد گشت. این سریال نامزد جایزه پیبادی جمعه ۹ ژوئیه از نت‌فلیکس روی ایر می‌رود.

«غیرمعمول» با همکاری سونی پیکچرز تی‌وی تولید شده و داستانی در مورد پسر ۱۹ ساله‌ای متبلا به بیماری اوتیسم روایت می‌کند که در جستجوی عشق و استقلال است. «روبیا رشید» پدیدآورنده، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال است. دیگر بازیگران سریال «جنیفر جیسون لی»، «بریجت لاندی-پین» و «مایکل راپاپورت» بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید