news-background
news-background

تریلر رسمی فیلم ترسناک OLD با بازی «گائل گارسیا برنال»

فیلم جدید برنال و شیامالان ژوئیه آینده در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

یونیورسال از تریلر رسمی فیلم «پیر» (OLD) به کارگردانی «ام. نایت شیامالان» رونمایی کرد. این فیلم ابتدا قرار بود زمستان سال گذشته اکران شود اما با شیوع ویروس کرونا در نهایت به تابستان امسال موکول شد. شیامالان فیلمنامه این فیلم را به نگارش در آورده و برای فیلمبرداری با «مایک جیولاکیس» همکاری کرده که سابقه کار بر روی فیلم‌های «شکاف» (Split)، «شیشه» (Glass)، «ما» (Us) «جوردن پیل» و «تعقیب می‌کند» (It Follows) را دارد. «پیر» اولین پروژه شیامالان پس از «آخرین بادافزار» (The Last Airbender) است که با فرمت ۳۵ میلی‌متری فیلمبرداری شده است.

اولین تیزر فیلم در جریان برگزاری سوپر بول ۲۰۲۱ رونمایی شده بود. «گائل گارسیا برنال»، «الایزا اسکنلن»، «تومازین مک‌کنزی»، «آرون پیر»، «الکس وولف»، «ویکی کریپس»، «ابی لی»، «نیکی آموکا-برد»، «کن لیونگ»، «امبث دیویدز» و «ایمون الیوت» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود. این فیلم در جمهوری دومنیکن فیلمبرداری شده است.

فیلم «پیر» از یک رمان مصور فرانسوی نوشته «پیر اسکار لوی» و «فردریک پیترز» اقتباس شده است. این کتاب که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد داستانی ترسناک روایت می‌کند در مورد افزایش سن سریع ۱۳ نفر در یک ساحل که به نظر می‌رسد نمی‌توانند آن مکان را ترک کنند.

در استخری در نزدیکی سواحل مدیترانه، مردی که ظاهرش به اهالی شمال آفریقا می‌خورد شنای یک زن جوان را نظاره می‌کند. مدتی بعد، پیش از ظهر، سه خانواده که در حال گذراندن وقت خودشان هستند با این مرد برخورد، و سپس جسد دختر را پیدا می‌کنند. یکی از اعضای این خانواده که پزشکی نژادپرست است، مرد را به قتل متهم می‌کند و با پلیس تماس می‌گیرد. وقتی که همه منتظر رسیدن پلیس هستند مادر پزشک می‌میرد. فرزندان کوچک دو خانواده به شکلی سریع شروع به رشد می‌کنند و در افراد بزرگسال نیز تغییراتی پدید می‌آید.

فیلم «پیر» در حال حاضر قرار است ژوئیه ۲۰۲۱ به اکران سینماهای آمریکا درآید.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۵۴

گائل گارسیا مارکز کیه؟!! :) اون گابریل گارسیا مارکز نویسنده بود که مرد، این بازیگره هم گائل گارسیا برنال ـه

نمایش اسپویل