نحوه نصب اپلیکیشن اندروید تی‌وی 30نما بر روی اندروید تی‌وی یا اندروید باکس

روش اول:

  1. ابتدا فایل APK مخصوص اپلیکیشن اندروید تی‌وی 30نما را  توسط گوشی یا کامپیوتر خود از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود اپلیکیشن اندروید تی‌وی 30نما

  1. وارد استور تلویزیون خود شوید (Play Store) و فایل منیجر مطمئنی را انتخاب و نصب نمایید. (پیشنهاد : میتوانید از نرم افزار "File Commander" استفاده کنید.)
  2. در این مرحله باید قابلیت "Unknown Sources" را فعال کنید. دقیقا مانند فعال کردن این قابلیت در گوشی اندروید.

برای این کار ابتدا وارد بخش تنظیمات (Setting) تلویزیون خود شوید. (کلیک بر روی دکمه چرخ دنده)

سپس در صفحه تنظیمات به دنبال گزینه "Device Preferences" بگردید ؛ پس از ورود به این زیرمنو حال به دنبال گزینه "Security & Restrictions" بگردید؛ حال در صفحه جدید باز شده بر روی گزینه "Unknown sources" کلیک نمایید.

حال لیستی از نرم افزار های نصب شده بر روی دستگاه خود را مشاهده خواهید کرد؛ که در این مرحله باید فایل منیجری که نصب کرده اید را انتخاب کنید، به طور مثال اگر در مرحله قبل به پیشنهاد ما نرم افزار "File Commander" را نصب کردید، حال در این منو به دنبال اسم "File Commander" بگردید و بر روی ان کلیک کرده و سوییچ را از حالت خاموش به روشن در اوردید.

برای راحت تر شدن موضوع فایل GIF اماده شده در پایین را مشاهده بفرمایید.

  1. در این مرحله باید فایل APK مخصوص اپلیکیشن اندروید تی‌وی 30نما را که در مرحله 1 توسط گوشی و یا کامپیوتر خود دانلود کرده اید را به تلویزیون خود انتقال دهید.

برای این کار می توانید از یک USB و یا فضای آنلاین استفاده کنید. (با توجه به فعال بودن جیمیل بر روی تلویزیون می‌توانید از درایو گوگل استفاده کنید.)

  1. پس از انتقال فایل به تلویزیون، نرم افزار فایل منیجر مد نظر خود (در مثال ما "File Commander") را اجرا کنید؛ و از داخل برنامه فایل APK مخصوص به نرم افزار خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید. اگر همه مراحل را درست طی کرده باشید، اپلیکیشن نصب شده و به شما اطلاع داده میشود.
  2. از منوی برنامه های خود اپلیکیشن 30نما را اجرا نمایید.

روش دوم:

  1. ابتدا اپلیکیشن Downloader by AFTVnews را از طریق جستجو در گوگل پلی و یا از طریق این لینک (کلیک کنید) نصب کنید.
  2. در این مرحله باید قابلیت "Unknown Sources" را فعال کنید. دقیقا مانند فعال کردن این قابلیت در گوشی اندروید.برای این کار ابتدا وارد بخش تنظیمات (Setting) تلویزیون خود شوید. (کلیک بر روی دکمه چرخ دنده)سپس در صفحه تنظیمات به دنبال گزینه "Device Preferences" بگردید ؛ پس از ورود به این زیرمنو حال به دنبال گزینه "Security & Restrictions" بگردید؛ حال در صفحه جدید باز شده بر روی گزینه "Unknown sources" کلیک نمایید.حال لیستی از نرم افزار های نصب شده بر روی دستگاه خود را مشاهده خواهید کرد؛ که در این مرحله باید فایل منیجری که نصب کرده اید را انتخاب کنید، به طور مثال اگر در مرحله قبل به پیشنهاد ما نرم افزار "Downloader by AFTVnews" را نصب کردید، حال در این منو به دنبال اسم "Downloader by AFTVnews" بگردید و بر روی ان کلیک کرده و سوییچ را از حالت خاموش به روشن در اوردید.برای راحت تر شدن موضوع فایل GIF اماده شده در پایین را مشاهده بفرمایید.
  3. لینک فایل APK را از این لینک (کلیک کنید) کپی و در Downloader by AFTVnews کپی کنید تا فایل APK دانلود شود.
  4. پس از اتمام دانلود، فایل APK را از طریق همین اپلیکیشن نصب کنید.
  5. از منوی برنامه های خود اپلیکیشن 30نما را اجرا نمایید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۴۷

ممنون از این راهنمایی عالی. من خیلی وقت بود که دنبال این بودم روی تلویزیون اپ رو داشته باشم.

نمایش اسپویل