news-background
news-background

فیلم بیوگرافیکال Cher را یونیورسال می‌سازد

«شر» یک روز پیش از تولد هفتاد و پنج سالگی‌اش تأیید کرد که یک فیلم بیوگرافیکال از زندگی او در دست ساخت است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلم بدون عنوان با همکاری یونیورسال و «جودی کریمر» و «گری گوتزمن» تهیه‌کنندگان «ماما میا!» (Mamma Mia!) تولید خواهد شد. «اریک راث» نویسنده و دیگر تهیه‌کننده این پروژه است.

«شر» در صفحه توییترش تولید این فیلم را تأیید کرده و می‌نویسد: «بسیار خوب، یونیورسال در حال ساخت یک فیلم بیوگرافیکال به همراه دوستانم جودی کریمر، گری گوتزمن تهیه‌کننده است. آن‌ها هر دو فیلم «ماما میا» را ساخته‌اند و «اریک راث» دوست عزیز برنده اسکار من فیلمنامه را می‌نویسد.»

«شر» به همراه کریمر و گوتزمن یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است. همان‌گونه که «شر» می‌نویسد، راث برای فیلم «فورست گامپ» (Forrest Gump) در سال ۱۹۹۵ و نیز «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) با بازی «بردلی کوپر» و «لیدی گاگا» برنده اسکار شده است. راث و «شر» پیش‌تر در فیلم «مظنون» (Suspect) با یکدیگر همکاری کرده بودند. راث به‌تازگی فیلمنامه وسترن «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) را برای «مارتین اسکورسیزی» به نگارش درآورده و یکی از نویسندگان فیلمنامه «تل‌ماسه» (Dune) «دنی ویلنوو» بوده است.

«شر» شش دهه سابقه فعالیت در زمینه فیلم، تلویزیون و موسیقی را دارد. او در سال ۲۰۰۳ برنده امی، در سال ۲۰۰۰ برنده گرمی، و در سال ۱۹۹۸ برنده اسکار بهترین بازیگری برای «ماه‌زده» (Moonstruck) شده است. «شر» تنها یک جایزه تونی تا رسیدن به EGOT فاصله دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید