news-background
news-background

«جان بویه‌گا» برای بازی در Attack The Block 2 بازمی‌گردد

«جان بویه‌گا» پس از باز در فیلم کمدی علمی-تخیلی «حمله به بلوک» (Attack The Block) به کارگردانی «جو کورنیش» به شهرت رسید. آن فیلم شباهت‌های زیادی به «شان می‌میرد» (Shaun of The Dead) ساخته «ادگار رایت» داشت که البته تعجب‌برانگیز نبود چون رایت یکی از تهیه‌کنندگان فیلم و دوست قدیمی کورنیش است. این دو فیلم «مرد-مورچه‌ای» (Ant-Man) را نیز برای مارول نوشتند اما به دلیل اختلافاتی که با استودیو پیدا کردند از پروژه جدا شدند.

در سال‌های اخیر کورنیش وعده داده بود که تولید دنباله‌ای برای «حمله به بلوک» را بررسی خواهد کرد اما این هفته گزارش شد که این دنباله ساخته خواهد شد و بویه‌گا برای بازی در آن بازخواهد گشت. کورنیش نویسنده و کارگردان دنباله برای کمپانی‌های استودیوکانال، فیلم۴ و آپرروم است. رایت و کورنیش نیز به واسطه کمپانی کمپلیت فیکشن از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

قسمت اول فیلم در سال ۲۰۱۱ توسط سونی پخش شد و داستانی در مورد گروهی از جوانان اهل لندن روایت کرد که باید از ساختمان محل سکونتشان در برابر هجوم بیگانگان فضایی حیوان-گونه محافظت می‌کردند. دیگر بازیگران فیلم «نیک فراست» بازیگر «شان می‌میرد» و «جودی ویتاکر» بازیگر سریال «دکتر هو» (Doctor Who) بودند. بازگشت این دو بازیگر در حال حاضر به تأیید نرسیده است.

زمان شروع فیلمبرداری «حمله به بلوک» نیز نامشخص است. کورنیش در حال حاضر مشغول کار بر روی سریال «لاک‌وود» (Lockwood) نت‌فلیکس است، سریالی در مورد چند پژوهشگر روح که تابستان امسال در لندن تولید خواهد شد.

«حمله به بلوک» به طریقی پس از اکران به یک فیلم کالت تبدیل شد و در نهایت بویه‌گا را به چندگانه «جنگ ستارگان» کشاند تا نقش «فین» را بازی کند. همکاری او در این چندگانه فرجام خوشایندی پیدا نکرد و او از استودیوهای دیزنی و لوکاس‌فیلم به دلیل تقلیل نقش «فین» انتقاد کرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید