news-background
news-background

اولین تریلر Snake Eyes: G.I Joe Origins با بازی «هنری گولدینگ» و «سامارا ویوینگ»

یکشنبه شب گذشته در جریان برگزاری مراسم «جوایز سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی» (MTV Movie & TV Awards) از اولین تریلر «چشمان مار: پیشینه جی.آی. جو» (Snake Eyes: G.I Joe Origins) رونمایی شد.

«هنری گولدینگ» (Crazy Rich Asians) در «چشمان مار» نقش اصلی را بازی می‌کند و برادر و دشمن «استورم شدو» با بازی «اندرو کوجی» است. «هاروکا آبه» در نقش «آکیکو» نیز به این دو می‌پیوندد و در مقاطع مختلف فیلم وارد نبرد می‌شود. «جو شراپنل» و «آنا واترهاوس» نویسندگان «سیبرگ» (Seberg) برای نگارش فیلمنامه‌ شده‌اند و قرار است دنیای فیلم «جی‌.‌آی. جو» را گسترش دهند.

فیلم «چشمان مار» تنها داستان تبدیل شدن نینجای معروف به یکی از مأمورین الیت «جی.آی. جو» را روایت نمی‌کند و به شخصیت‌های نمادینی چون «اسکارلت» با بازی «سامارا ویوینگ» و «بارونس» با بازی «اورسلا کوربرو» نیز می‌پردازد. «رابرت شونتکی» کارگردان «دایورجنت» (Divergent) بر روی صندلی کارگردانی این فیلم نشسته است.

گولدینگ در مصاحبه با «کامیک‌بوک» توضیح می‌دهد:‌ «ما در این فیلم به سنتی ادای دین کردیم که در واقع «جی.آی. جو» است. اما البته، به‌روزرسانی‌اش کردیم، و به همراه «لری هاما» آغازی جدید برای دنیای «جی.‌آی. جو» آفریدیم.»

گولدینگ در مصاحبه دیگری با «کلایدر» تأکید می‌کند که «چشمان مار» یک فیلم ابرقهرمانی نیست. او در پاسخ به این پرسش که تمایل دارد هواداران چه چیزی در مورد این فیلم بدانند می‌گوید: «فکر می‌کنم اینکه فقط از این حقیقت استقبال کنند و در موردش هیجان‌زده باشند که ما یک فیلم اکشن می‌سازیم. یک فیلم ابرقهرمانی نیست. مردم باید بدانند که این شخصیت‌ها، دنیای جی.آی. جو، انسان‌هایی معمولی با مهارت‌هایی فوق‌العاده‌اند و زندگی خود را وقف آن کرده‌اند. بنابراین حتی اکشن فیمل ریشه در واقعیت دارد.»

در بخش دیگری از مصاحبه با «کلایدر»، گولدینگ در مورد رابطه شخصیت «استورم شدو» و «هارد مستر» می‌گوید: «در ابتدا مثل برادرند. لحظاتی دیگر دشمنان قسم‌خورده می‌شوند. لحظاتی دیگر با یکدیگر همکاری می‌کنند تا با دشمن مشترکی بجنگند. این رابطه به نحوی هرگز به پایان نمی‌رسد و لایه‌هایش کنار می‌رود و جنبه‌های دیگری از آن کشف می‌شود. جذابیت داستان پیشینه شخصیت‌ها این است که ما مبنا را می‌بینیم و متوجه می‌شویم که چرا این دو شخصیت مملو از احساس‌اند و در چه مقطعی تغییر می‌کنند.»

«چشمان مار» اواخر ماه ژوئیه در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید