news-background
news-background

اولین تصاویر از فیلم Snake Eyes؛ تریلر یکشنبه آینده

اولین تصاویر از پیش‌درآمد «جی.آی. جو» منتشر شد.

 

پارامونت از اولین تصاویر رسمی فیلم «چشمان مار» (Snake Eyes) رونمایی کرد. «هنری گولدینگ» (Crazy Rich Asians) در «چشمان مار» نقش اصلی را بازی می‌کند و برادر و دشمن «استورم شدو» است. با بازی «اندرو کوجی» است. «هاروکا آبه» در نقش «آکیکو» نیز به این دو می‌پیوندد و در مقاطع مختلف فیلم وارد نبرد می‌شود. «جو شراپنل» و «آنا واترهاوس» نویسندگان «سیبرگ» (Seberg) برای نگارش فیلمنامه‌ شده‌اند و قرار است دنیای فیلم «جی‌.‌آی. جو» را گسترش دهند.

گولدینگ در این تصاویر بدون ماسک نمادین «چشمان مار» به چشم می‌خورد. «لورنزو دی بوناونتورا» تهیه‌کننده «چشمان مار» در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» در این رابطه می‌گوید: «این یکی از دلایل روایت پیشینه شخصیت و اینکه چگونه به «چشمان مار» تبدیل شده بود. به او امکان حرف زدن می‌دهد و این بسیار مفید بود.»

گولدینگ اضافه می‌کند: «می‌خواستم چیزی متفاوت ببینم و متفاوت به نظر برسم، حس متفاوتی داشته باشم... به ویژه با شخصیتی چون «چشمان مار» که مردم اغلب چیز زیادی از او نمی‌دانند. او را به عنوان یک مأمور مجنون می‌شناسند که مأموریت‌هایش را انجام می‌دهد و یک سلاح مطلق است، اما پشت نقاب کیست و ماجرای زندگی‌اش چیست؟»

فیلم «چشمان مار» تنها داستان تبدیل شدن نینجای معروف به یکی از مأمورین الیت «جی.آی. جو» را روایت نمی‌کند و به شخصیت‌های نمادینی چون «اسکارلت» با بازی «سامارا ویوینگ» و «بارونس» با بازی «اورسلا کوربرو» نیز می‌پردازد.

«چشمان مار» اواخر ماه ژوئیه در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. پارامونت وعده داده است که تریلر این فیلم یکشنبه آینده در حین پخش مراسم اهدای جوایز سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی رونمایی شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید