news-background
news-background

تریلر The Forever Purge: پایان کار چندگانه دیستوپیایی «پاکسازی»

فیلم «اولین پاکسازی» (The First Purge) در سال ۲۰۱۸ به مخاطبین نشان داد که «بنیان‌گذاران جدید آمریکا» (NFFA) چگونه شکل گرفتند و در یک بازه زمانی ۱۲ ساعته به صورت قانونی مرتکب جرم و جنایت شدند. «جیمز دیموناکو» خالق این چندگانه حالا در «پاکسازی برای همیشه» (The Forever Purge) که پنجمین و آخرین قسمت این مجموعه فیلم‌های دیستوپیایی است، فرجان داستانش را روایت خواهد کرد.

«اولین پاکسازی» حکم پیش‌درآمدی برای سه قسمت قبلی چندگانه را داشت، اما «پاکسازی برای همیشه» دنباله مستقیمی است برای «پاکسازی: سال انتخابات» (The Purge: Election Year) که در سال ۲۰۱۶ اکران شد. در آن فیلم، پیروزی سناتور روان در انتخابات ریاست جمهوری به پایان «پاکسازی» منتهی شد، تصمیمی که با مقاومت خونین حامین قانون ۱۲ ساعته همراه بود. «پاکسازی برای همیشه» به نظر دنیای پسا-پاکسازی را به تصویر خواهد کشید و سرگذشت یک زوج مکزیکی را دنبال می‌کند که در منطقه دورافتاده‌ای از تگزاس در حال فرار از یک کارتل موادند.

«آنا دلا رگوئرا» که در «ارتش مردگان» (Army of the Dead) «زک اسنایدر» نیز دیده خواهد شد، و «تنوچ هوئرتا» بازیگر سریال «نارکوس: مکزیک» (Narcos: Mexico) نقش زوج قصه را بازی می‌کنند. دیگر بازیگران فیلم «جاش لوکاس»، «ویل پتن»، و «کسیدیفریمن» خواهند بود.

مثل قسمت‌های قبلی، دیموناکو فیلمنامه «پاکسازی برای همیشه» را به نگارش درآورده است. این فیلم محصول مشترک کمپانی‌های بلوم‌هوس و پلاتینیوم دونز است و توسط یونیورسال پیکچرز پخش خواهد شد.

«پاکسازی برای همیشه» ۲ ژوئیه در سالن‌های سینما روی پرده می‌رود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید