news-background
news-background

اولین تصاویر از «سباستین استن»، «لیلی جیمز»، «سث روگن» و «نیک آفرمن» در مینی‌سریال Pam and Tommy

شبکه هولو از اولین تصاویر رسمی از «لیلی جیمز» در نقش «پاملا اندرسون» و «لیلی جیمز» در نقش «تامی لی» در مینی‌سریال «پام و تامی» (Pam and Tommy) رونمایی کرد.

جیمز در این تصاویر غیرقابل تشخیص است در حالی که استن به شکل غیرمنتظره‌ای به درامر گروه هوی متال «ماتلی کرو» شبیه شده. به دنبال انتشار این تصاویر، «سث روگن» دیگر بازیگر سریال تصاویری از خود در نقش «رند گاتیر» که نوار جنسی پاملا و لی را به سرقت برد و منتشر کرد رونمایی کرده است. او در توییتی می‌نویسد: «همبازی‌هایم بسیار جذاب‌تر از من شده‌اند.»

«کرک گیلسپی» کارگردان «من تانیا» (I, Tonya) با همکاری «سث روگن» و «ایوان گلدبرگ» یک مینی‌سریال جدید به نام «پام و تامی» (Pam & Tommy) براساس زندگی «پاملا اندرسون» و «تامی لی» می‌سازند. نوار جنسی این زوج در اولین روزهای ظهور اینترنت درز کرده بود. سریال بر روی اتهام بدرفتاری خانگی علیه «تامی لی» تمرکز می‌کند. روگن به همراه «ایوان گلدبرگ»، «دیو فرانکو» و «جیمز فرانکو» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این مینی‌سریال خواهند بود.

«نیک آفرمن» در نقش بازیگر فیلم‌های پورن «آنکل میلتی» ظاهر خواهد شد. این شخصیت با کمک «رند» با بازی روگن اولین نوار ویدیویی جنسی تاریخ را منتشر می‌کند.

دیگر بازیگران سریال «اندرو دایس کلی»، «پپی سونوگا»، «اسپنسر گرانیز»، «تیلور شیلینگ»، و «موژان مارنو» خواهند بود. نویسندگی فیلمنامه به «رابرت سیگل» سپرده شده که سابقه نوشتن فیلمنامه «کشتی‌گیر» (The Wrestler) را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید